Ook wij zijn uitgerekend in Mei 2009

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Jaja, ook wij mogen ons gaan voorbereiden op de komst van ons eerste kindje...
Volgens de berekening zou ik in Mei 2009 uitgerekend zijn, en ben ik nu 3 weken.
Best spannend, al heb ikzelf het gevoel dat het langer is dan 3 weken, het is al zo duidelijk aanwezig.
We hadden het vermoedden al, dus een echte verassing was het niet meer, wel is het toch even slikken als je het dan ook echt ziet op de test..
We zijn echt super blij en ik kan niet wachten tot ik mijn echo mag gaan doen...
Dat gaat toch nog wel heel spannend worden, ik heb 2 jaar terug een miskraam gehad en merk dat ik nu erg voorzichtig en onzeker ben.
Moet er even doorheen bijten, maar ik blijf het positief bekijken !!!

Groetjes van ons!!! :)

Heej arjjoy!

Van harte GEFELICITEERD!!
Ook wij zijn in mei uitgerekend, 17 mei om precies te zijn, ben vandaag precies 5 weken zwanger.
Ik merkte het inderdaad ookal ruim van te voren dat er iets anders aan de hand was in mijn lijf maar toen ik de test met positief erop had moest ook ik wel even slikken, heb nog 3 testen erachter aan gedaan want ik geloofde het niet, maar toch is het zo!

Ohh dat is minder je miskraam van 2 jaar geleden, kan me voorstellen dat je dan wat voorzichtiger en onzekerder bent! Lekker rustig aan doen!
En je hebt een goeie instelling hoor om het positief in te blijven zijn!

Nou geniet ervan!
Liefs Maaike

Hoi Maaike,

Jij ook Gefeliciteerd!!!!
Ik heb mijn eerste echo op 13 oktober, dus tot die tijd blijft het spannend....
Gelukkig nog verder niet veel last, buiten de gevoelige borsten en misselijkheid.
Ben wel veel moe, maar goed, da's maar ff doorbijten.
Jij veel last al??

Groetjes,
Joyce

hallo dames,aller eerst;vanharte gefeliciteerd met jullie zwangerschap.

ik hoor hier eigenlijk (nog) niet maar heb even een vraag(en) aan jullie;
is de kleur van de urine nou anders als dan wanneer je niet zwanger bent?
en hebben jullie even goed nog wel eens last van slijm in je urine,dus niet afscheiding maar gewoon slijm?dat slijm lijkt wel een beetje op slijm die je meestal hebt rond je vruchtbare periode maar dan minder rekbaar zeg maar....

sorry dat ik jullie hier even gestoord hebt maar ik vraag het mij gewoon af of dit soort dingen dan anders zijn of niet...

alvast bedankt.

groetjes corina

owja ik vergat nog 1 vraag.

ik heb ook wel eens ergens gelezen dat als je zwanger bent(geloof ik)dat je dan je baarmoedermond niet kan voelen als je met je vinger naar binnen in je vagina gaat,ik weet natuurlijk niet of jullie dat al eens gedaan hebben maar is dat ook zo?.

deze vragen kan ik inprinciepe namelijk nog niet op het andere forum neerzetten want daar zijn de meeste nog niet zwanger natuurlijk en dan zullen ze dat ook niet of minder weten,dus vandaar dat ik dacht van;ik kan het beter aan een zwangere vragen..

groetjes

Hoi Corina,

Ik moet eerlijk zeggen dat ik niets anders heb gemerkt aan mijn urine, al heb ik idd wel meer afscheiding.
Verder heb ik geen idee, ik had andere dingen waardoor ik het ging vermoedden.

Groetjes,
Joyce

hey joyce bedankt voor je antwoord.

maar heb je last van witte vloed als afscheiding,of is het gewoon doorzichtig slijm?

hierna zal ik jullie niet meer lastig vallen hoor.

super bedankt in iedergeval

Hoi Corina,

Da's niet erg hoor, tis niet echt slijmerig ofzo...
Ben je al overtijd??

Terug
Bovenaan