Ook wij zijn uitgerekend in Mei 2009

Hi meiden gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Geniet ervan, zolang de kwaaltjes nog niet opper sterk zijn, hihih.Maar het hoord er allemaal bij hè. Wij kletsen al met aantal meiden in een topic uitgerekend in mei 2009, het word tijd dat we ons eigen forum krijgen vinden jullie ook niet? Kan me voorstellen dat jullie het daar erg druk vinden, maar valt opzich wel mee hoor. Wie weet vinden jullie het gezellig om eens kijkje te nemen.

Fijne zwangerschap allemaal, hopelijk mag alles goed gaan voor ons allemaal.

Liefs nathalie

Hoi Nathalie,

Had het idd gezien dat er nog een topic is, heb daar ook mijn gezicht al laten zien

Maar ik geef toe, dat het zo idd, wel wat rustiger is.
Had al een paar keer ff meegelezen, maar moet zeggen dat ik er tot nu toe wel goed vanaf kom nog met de kwaaltjes .

Groetjes....

hey arjjoy,

nee ik ben niet overtijd jammer genoeg ik moet nog een dag of 3.....
maar ik vroeg me deze dingen al een tijdje af,en op google wordt ik ook niet altijd veel wijzer op.
maar ik was meer uit nieuwschierigheid mijn baarmoeder stand aan het proberen te meten want ik lees wel eens dat als ie laag is dat je dan niet zwanger bent enz enz..
ik heb verder ook geen klachten dus verwacht mijn ongi binnen kort,helaas.

jullie succes verder he.

Hi Corina, ieder menselijk lichaam is uniek. Sommigen hebben veel kwaaltjes voor dit tijd, bij anderen begint het pas bij 6 a 7 weken of zelfs later. Maar andere hebben na eisprong of innesteling al symptomen. Deze ronde voelde ik me eigenlijk best goed. Maar na 6 rondes mocht ik toch dit keer positief testen. Ook ik merk niks anders aan mijn urinie of afscheiding. Maar kan me wel rondes herhinneren dat ik wel meer afscheiding had. Dus echt verder helpen kan ik je ook niet met die vragen meis.

Arjjoy ja ik zag je net toevallig ook in die topic, hihih. Eerst was het daar ook rustig hoor, maar dat veranderd snel. Zijn een aantal meiden die reageren, niet allemaal hoor. Maar het is soms lastig bij te houden idd.

Ik ga ff de was ophangen. Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan