Ook wij???

Hallo meiden,

Volgens mij moeten ook wij er aan geloven: de bak van de kinderwagen is toch echt te klein aan het worden. En bovendien vindt Tim er weinig aan: hij kan niets zien! Heb nu de kinderwagen tot buggy omgebouwd, morgen eens proberen.

Vind het wel een hele stap..... het gaat al allemaal zo hard, nu ook al niet meer in de bak van de kinderwagen.

Liggen jullie kindjes nog in de bak of al niet meer? Tim is volgende week 5 maanden.

Gr Ingrid

jayden ligt eigenlijk al vanaf een week of 5 voornamelijk in de maxicosie als ik weg ging was ik veel met de auto i.v.m. been breuk. en ik vond het te veel gesleep en gedoe om dan ook nog eens de bak mee te nemen.
en dit gaat nog steeds goed dus wacht nog even met de kinderwagen.
jayden is nu een goede 19 weken.

Noa lag met 3maanden al in de buggy en ik en zij vinden het ideaal, vooral omdat deze ook een liggende stans heeft voor als ze slaapt.
ze is nu 5maanden en een week.

Fedde ligt nog in de bak. Het kan niet heel lang meer want hij wordt al lang. Maar wil hem er nog even in hebben. Vind het nog wel handig. En hij vindt het nog wel even best. Het gaat allemaal al zo snel!

Jochem ligt al weer ff in de wandelwagen meneertje vond het niks meer in de bak en daarbij werd het ook wel krap.
Gelukkig kan onze wandelwagen inzet helemaal plat dus maakt niet zoveel uit.
Ik heb er persoonlijk niet zoveel moeite mee moet ik zeggen vind het ook wel weer gezellig.

Jorn ligt nog in de bak.. en is bijna 3,5 maand... maar ook hier gaat het niet heel lang meer duren denk ik. ze groeien er zo snel uit.... :S hij vind trouwens de kinderwagen bak nog wel prima hoor... lekker liggen... en omhoog staren... maar denk dat de wandelwagen straks ook erg intressant zal zijn...

Terug
Bovenaan