Ook wij???

Hi,
Hier wel nog in de bak, ook omdat ze er nog gewoon in past, ze is 60cm nu en ze slaapt zo lekker op haar buik! Ook probeerd ze er overheen t ekijken als ze op haar buik ligt,,haha,,valt niet mee is een erg hoge bak!

Hoi!

Connor ligt sinds afgelopen weekend niet meer in de kinderwagenbak..... we zouden een dagje naar Walibi en ik vond het zielig als ie er de hele dag zo opgepropt in moest liggen... Aangezien ik toch bij het cb waas heb ik het overlegd en zij vonden het prima, onze wandelwageninzet kan ook helemaal plat namelijk. Maar ja wat gaat het hard he??

Liefsz Esz

Hier gaat het nog prima in de reiswieg hoor. Tjerk is nu 64 cm en heeft nog best wat ruimte. Maar het badje past hij ook nog prima in. Hij vindt de kinderwagen leuker dan de box trouwens.

Goh, toevallig!
Ivo is nu drieeneenhalve maand en we waren van het weekend tot sávonds laat op een feestje en Ivo lag in zijn wagenbak boven. Toen ik even ging kijken lag hij met zijn beentjes tegen de rand en ook met een armpje. Ik vond het zo sneu dat ie niet lekker 'wijd'kon liggen dat we hem de volgende dag in de wandelwagen-inzet hebben gezet. Dit gaat prima! Hij slaapt er zelf in tijdens het wandelen, dat deed ie in de wagenbak zelden.
2 weken geleden zijn wiegje omgeruild voor ledikantje, omdat hij ook hierin niet meer 'wijd' kon liggen en opeens s'nachts een keer wakker werd en overdag ook na een minuut of 20. Ik denk dat ie zich 'wakker sloeg' tegen de zijkant.

Maar het gaat inderdaad veel te snel! Als ik dan de baby van 6 weken de buren zie.........

Terug
Bovenaan