Ook zo'n honger?????

Hallo allemaal!

Ik ben nu 6 weken en 2 dagen zwanger en O wat hebn ik een honger!!!!! Al een paar weken! Eet ik een paar uurtjes niks dat begint mijn buik weer! Dit had ik niet bij mijn 1e zwangerschap, en dacht ook altijd dat dat tussen je oren zat.... maar echt niet!!!!! Ik zie nu dat ik al echt ben aangekomen! (vind ik ook niet gek!)Vind ik niet erg maar ja we moeten nog zo lang! hihi, bij mijn 1e zwanger schap vooral zin in fruit nu in krentenbollen met kaas en witte chocolade pasta!!!! Hebben jullie ook zo'n honger??????Zo',ja niet bang dat je straks TE veel aankomt ???

Groetje jessica

hoi jessica

ik heb ook zo'n honger.
ben nu 7 weken zwanger.
ik heb erg veel zin in kaas en chocolade en taart hihi
het is maar goed dat ik niet dagelijks taart in huis heb.
ik let goed op mijn gewicht want bij mijn vorige zwangerschappen kwam ik 30 en 26 kilo aan.

groetjes tineke

Jeetje, ik heb ook zo'n honger!!!
Heb ik net wat gegeten en dan heb ik al weer trek in iets anders!
Heb ook ik in een keer zin in bepaalde dingen.....het ergste is ook nog dat ik echt bijna alles lekker vind!!!
Ben vrijdag 7 weken zwanger (van de 1e) maar heb echt al het idee dat ik zwaarder ben geworden en al een beetje een buikje krijg!!! (kan dit al??!!)
Groetjes Judith

Zo herkenbaar, hier hetzelfde verhaal ik eet nog net t behang niet van de muren haha.
Had dat bij de eerstehelemaal niet maar nu!! pfff
En een buikje krijgen kan volgens mij best, ik had bij de eerst met 8 weken al zwangerschapsbroeken aan omdat mijn eigen broeken gewoon echt niet meer dichtgingen en toen had ik GEEN vreetbuien

Hallo!

Heeel herkenbaar! ik ben zo'n beetje elk uur misselijk van de honger! En dan echt misselijk. Ik moet dan gewoon wat eten om me weer lekker te voelen. Niet normaal. bij mijn vorige zwangerschap kwam ik meer dan 20 kilo aan en heb me zoooo voorgenomen om deze keer niet zo te eten.... maar kan er gewoon niets aan doen!!  Volgens mij heb je nog niet meer 'nodig'   zeg maar. Dat is pas later in de zwangerschap, dat je meer mag eten omdat je meer verbruikt..
Laten we er dan maar van genieten!!

wat grappig om dit allemaal te lezen ik heb er nl helemaal geen last van sterker nog...
Mijn avondeten is echt een ramp, ik moet mezelf dwingen om wat te eten, maar verder kan ik alles eten wat los en vast zit ........

Aan mn avondetn moet ik niet denken eerlijk gezegd.
Is dat ook wel goed?
Ik ben nu    6 weken en 0 dagen  en 12 maart   hebben we eerste echo...kijk er echt naar uit!!!

Liefs Nientje

ook ik heb steeds geen zin in avondeten en ik
vind veel dingen zoals gekruid voedsel zo stinken
ik zet mij ertoe om wat te eten want als ik niet eet
dan heb ik kans dat mijn zoontje ook niet wil
brood is trouwens geen probleem

groetjes
Bianca mv Lorenzo

Terug
Bovenaan