Ook zo'n honger?????

Hier nog een met "eetproblemen".
Ik "moet" de hele dag door eten, maar als het op een maaltijd aankomt, dan krijg ik maar een muizenhapje naar binnen en een uur of wat later heb ik weer honger, om gek van te worden.
Verder heb ik erge trek in dingen die ik niet teveel mag, zoute drop, zoute chips enz enz. Een voordeel, doordat ik het niet teveel mag, zal ik er ook niet teveel van aankomen.
Ik hoop toch echt dat ik over een paar weekjes weer "normaal" kan eten hoor.
Maar, aangezien dit zo ongeveer mijn enige "kwaaltje" is heb ik niets te klagen hoor.

Groetjes Natalie

Hoi Allemaal..

Ik ben nu 4 weken zwanger en heb er eigenlijk al die 4 weken last van.. Echt niet normaal meer.. Mn werk zit vlakbij de bakker en ik moet echt op gaan passen dat mn collega's nog niks doorkrijgen. Ik ga dan naar de bakker en kom terug met kaasbroodjes, worstebroodjes, appelflappen etc. Moet het echt proberen te verbergen want ik wil nog even wachten met vertellen. Als ik heb gegeten heb ik na een uurtje of anderhalf weer honger. Maakt eigenlijk niet uit wat. Als het maar hartig of chocola is..

Ik ben normaal gesproken  heel slank van postuur maar ik merk echt dat ik al wat jkilo's ben aangekomen. Goed voor m'n kindje maar ben er zelf minder blij mee hahahaha
Das denk ik gewoon wennen.

(K)

Ja! Ik heb ook honger! Of eigenlijk: ik wissel het af, dan weer misselijk dan weer onwijze honger. Gelukkig heb ik ook na een paar happen genoeg, dus dat scheelt, ik ben geloof ik een kilo afgevallen, da's geen probleem, die komt er vast over een paar weken weer dubbel en dwars bij! En ik heb wat met geuren: sta ik iets te bakken, ga ik zowat over mijn nek, jammer van de moeite! Ik ben dol op zure sappen (grapefruit, sinaasappel met citroen), soepstengels met sesamzaad, pindakaas, jasmijnthee. Heerlijk hè?

Liefs,

Zeeuws Meisje

Hoi Meiden!!!

Ik ben dus niet de enige met dit probleem! hihi! bedankt voor jullie reactie!

Inmiddels ben ik bijna 8w zwanger en ik ben echt al aangekomen!!!! Mijn spijker broeken krijg ik met moeite aan en als ik ze aan heb zitten ze niet echt comfortabel! Het knelt allemaal af! En dat buikje ja! ik ook, Het kan zeker, maar meer van het vele eten en darmen die rommelen! Een beetje vreemd om te zeggen maar ik kan ook ontzettend moeilijk naar de wc, dus heb heel de dag een opgeblazen gevoel(maar natuurlijk toch gewoon door eten! hihi)

En voor de dames die geen trek hebben in avond eten: Nu ik terug denk had ik dat bij mijn eerste zwangerschap ook. Ik had er wel zin in, maar door boven die pannen te staan ging mijn eetlust weg en kreeg ik net 3 happen door mijn keel. verder at ik gewoon normaal toen. Leuke smoes om je man aan het koken te brengen! hihi

gr jessica

Nou de honger is over en nu ben ik weer misselijk.....maar goed gekke is al heb ik mij 2 weken klem gegeten ben niets aangekomen (zou ik het nodig gehad hebben?)

Terug
Bovenaan