Ook zo'n lange cyclus?????????????????????

A

Anoniem

Guest
Ik begin maar even een nieuwe discussie.

Ik ben in juni gestopt met de pil. De eerste cyclus was 38 dagen, de 2e 51 dagen en nu zit ik op 56 dagen en we wachten nog steeds.

Heb niet de illusie dat ik zwanger ben hoor, ik voel tenminste niks. Ja af en toe buikpijn net als bij de menstruatie. Ga ook pas over 1 of 2 weken testen. Heb me  de vorige keer  blij gemaakt met een dooie mus en dan is de teleurstelling veel groter.

Wie heeft hier ook last van?

Hoi Sophia

Ook ik heb hier last van, heb een cyclus van 41 dagen en 59 dagen gehad en hoop nu op een kortere.
Ben ook gestart met de teunisbleomolie capsulles, ze zeggen dat je er een regelmatige cyclus van krijgt, ik hoop het!

Liefs Jessy

Hoi Jessey,

Waar kan je die capsules krijgen. Bij De Tuinen of zo of een reformzaak.
Ik gebruik Saliethee, welliswaar voor andere klachte maar ze zeggen dat dat ook helpt.

Ik heb nu weer buikpijn, dus de ongi zal wel op de loer liggen!
Succes

hoi hoi

ik heb het zelfde probleem
die van mij zit tussen de 40/48 dagen al 7maanden
maar ik heb wel steeds de kwaaltjes om zwanger te zijn mijn nod is de 18de moet ik maar weer maandag die teleurstelling aangaan om toch maar te testen je weet het maar nooit anders ga ik maar weer een ronde verder
maar een onregelmatige cyclus is ook maar niks het geeft je valse hoop

groetjes

Hoi
Mijn cyclussen waren 32 en toen 39. Dus lang nog niet zo lang als bij jullie, maar omdat ik bang was dat ze langer zouden worden ben ik ook met teunisbloemolie begonnen. Ik zit nu op dag 16 en heb nog geen eisprong gehad. Dus dit word er weer een van langer dan 30 dagen. Ik ben benieuwd

groetjes mo

Hoi allemaal,

Ik zit ook met een onregelmatige cyclus, deze keer duurde die zelfs 38 dagen en de vorige keer 33 dagen het is dus iedere maand steeds langer!! Erg fijnn he!!

Groetjes annie1

Hallo,

Dit is mijn eerste keer hier op dit forum.
Had me eigenlijk voorgenomen er niet teveel mee bezig te zijn maar kon het bij dit onderwerp toch niet laten.

Het zit zo:
Ik ben ook sinds juni 2006 gestopt met de pil, eerste cyclus duurde ongeveer 33 dagen. Tweede cyclus ongeveer 40 dagen. Bij beide keren had ik vrij snel in de cyclus last van bruinverlies en werd ook beide keren ongesteld. De eerste dag van mijn laatste cyclus was 5 september en je raadt het al, ik ben nog steeds niet ongesteld. Zit vandaag op dag 73! Dus jullie kunnen wel raden dat ook ik er niet goed van wordt!

Ben inmiddels al bij de huisarts geweest en die gaf aan dat het vaker voorkomt. Mocht ik in januari nog niet ongesteld zijn geweest dan moest ik terug komen.

Tot nu toe mijn verhaal!

Groetjes,
Glitter84

Hallo

Ik ben sinds 3 maanden met de pil gestopt en mijn eerste cyclus was 56 dagen (precies 7 weken).   Zit nu op dag 35 en voel wel de buikpijn af en toe maar nog geen ongi. Heb gisteren negatief getest dus ben ook niet zwanger.
Ik denk dat ik ook maar aan de teunisbloemolie ga. Zijn dat capsules?? en waar haal ik die??
Ik kijk het een half jaar aan en dan ga ik naar de huisarts. Gelukkig komt het vaker voor

Marjolein

Terug
Bovenaan