Ook zo'n lange cyclus?????????????????????

Hoi Glitter 84 en Marjolein,
Je kan de capsules krijgen bij de drogist en zou zou dus goed moeten helpen. Heb even gekeken op verschillende kruidensites en die geven allemaal aan dat het helpt bij een onregelmatige cyclus.
MOmenteel drink ik ook sliethee dat reinigt je lichaam ook en helpt ook bij menstruatieklachten. Wie weet!

Hoop dat jullie hier iets aan hebben.

LIEFS SOPHIA

Hoi meiden,

Ik heb van nature een onregelmatige cyclus variërend van 32 dagen tot 42 dagen. Wat mij heeft geholpen is temperaturen. Je weet dan in ieder geval of je een eisprong hebt gehad en wanneer je die hebt gehad. Na je eisprong stijgt je temperatuur namelijk met een paar tienden. Je hebt dan in ieder geval een idee wanneer je NOD is! Al met al zijn wij ruim 2 jaar bezig geweest om zwanger te worden en gelukkig is het ons vorig jaar via de normale weg gelukt. Inmiddels zijn we de trotse ouders van een  zoon van 3,5 maanden.

Wat punten waar je op moet letten bij temperaturen:
- begin op de 1e dag van je menstruatie;
- temperatuur 's ochtends voor je op staat;
- elke dag op hetzelfde tijdstip temperaturen.

Ik wens jullie veel succes met zwanger worden, hopelijk gebeurt dit snel!

Groetjes,
mama van Tijs

Hallo Meiden,

Ik had ook een erg onregelmatige cyclus en na twee jaar klussen en nog geen baby ben ik naar de Gyn gegaan, bleek dat ik polycystic olvaries heb. Simpel uitgelegd gaan er bij elke cyclus heel veel eitjes te gelijk rijpen die dan eerder dan normaal een hormoon gaan afgeven dat nodig is voor de eisprong er is echter nog helemaal geen eitje volledig gerijpt, je eierestokken zien eruit als een kralensnoer en heel vaak wordt je wel ongesteld maar vindt er geen eisprong plaats. Een van de meest gebruikelijke symptomen is het hebben van een hele onregelmatige cyclus. Om een lang verhaal kort te maken; clomid en metformine hebben ervoor gezorgd dat beneden nu een pracht dochter van 6 maanden ligt te spelen. Ik was binnen twee maanden zwanger dus misschien is het voor sommige een idee om ook eens bij een gyn langs te gaan.

Succes en veel liefs van Martiene

Terug
Bovenaan