ook zo'n last van de hitte?!

A

Anoniem

Guest
Jeetje zeg, wat is het warm. Ik kan er normaal al niet zo goed tegen, maar nu al helemaal niet. Slaap er slechter van en krijg er hoofdpijn van. Ga daar weer van overgeven en als ik daar eenmaal mee ben begonnen stopt het de komende 3 dagen niet. En ziek in bed liggen is ook heel vervelend met dit weer. He he. Sorry hoor, even klagen!
Aan het eind van de week zou het gelukkig minder worden. Zit er met smart op te wachten. Gelukkig hebben we airco op het werk.
Ben ik de enige die er last van heeft of zijn er meer lotgenoten?
Groetjes V.

ik heb sinds gister ook veel last van de hitte hoor pfff.... eerder nog niet maar naarmate de zwangerschap vorderd ben ik net een spons al het vocht bijft zitten en dat is erg onprettig  gelukkig werk ik savonds zodat ik er dan niet teveel last van heb. Ik werk in de wijkverpleging bij de thuiszorg en bij sommige mensen is het echt bloedheet. Slapen kan ik gelukkig wel hahaha.

groetjes, Maaike

Hoi,

Hier nog eentje die niet tegen de hitte kan. Ik heb er al een aantal weken last van. Nu heb ik gelukkig geen last (eventjes)  van dikke benen en voeten. Dat was helemaal verschikkelijk. Dat deed zo'n pijn.

Gelukkig heb ik de afgelopen 2 dagen erg goed geslapen maar soms is het drama. Ik heb zelfs een keer gehad dat ik snachts zo warm was en dat ik niet meer kon afkoelen.  Ik ben onder een koude douche  gesprongen. Het was 4 uur snachts, hahahah.

Jullie succes ermee!

liefs helma
24 wk + 2 d

Hoi Veerle.
Ik heb ook behoorlijk last van de hitte.
Ik zit veel kleine stukjes in de auto,rijd van klant naar klant (kapster)
Sommige mensen hebben hun stoel in de zon staan,lekker hè,nou nee doe mij de schaduw maar. Nu heb ik gelukkig vakantie maar wel een wandelreis door zwitserland geboekt (toen ik nog niet zwanger was).
Ik hoop maar dat het daar iets frisser is.
Wel balen voor je zeg dat je weer ziek bent!!
Laten we hopen dat het snel iets beter wordt!!
Veel beterschap meid!!
Liefs Mikkie

Warm? Hitte? Dikke voeten? Weet niet waar jullie het over hebben! Heerlijk toch deze temperaturen!!!
Hahahaha.......
Ik word er ook helemaal gek van. Gisteren was ik vrij en heb ik heerlijk de halve dag in een recreatiemeertje gedobberd! Vandaag weer werken en wij zijn een van de gelukkigen zonder airco, dusse..........30 graden hier binnen momenteel.
Ben niet blij...........
Sterkte allemaal.

Hi Nens! Dank voor je bezorgdheid!
Ik heb zelf een hele lichte huid en smeer mijn gezicht sowieso altijd in met factor 30. Ik heb nu alleen maar wat sproeten, dus het komt allemaal wel goed. Bij mijn 1e was ik in exact dezelfde periode zwanger (zomer 2003.....ook van die gezellige hittegolven!) en heb ik gelukkig ook nergens last van gehad. Maar ik hou er dus zekere rekening mee!
Groetjes!

Zwanger of niet iedereen heeft last van de hitte volgens mij.
Mijn man en ik hebben een winkel, dus de hele dag krijg ik de vraag
of ik het nog aan kan met die hitte? Mijn antwoord is ook steevast.
wie heeft er geen last van. Ik kan (gelukkig) niet zeggen dat ik
er meer last van heb dan andere jaren.

Alleen draai ik nu iets minder in de zaak (plat dak) maar ga lekker met onze
dochter de tuin in. Heerlijk in het zwembad dobberen.

Slapen doe ik als de beste! Ga voor dat ik ga slapen me afspoelen
met lauw water en zet de koude kraan steeds verder uit, totdat
ik nauwelijks meer er onder kan staan. Lekker heet douchen dus.
Droog me licht af, en trek dan mijn dun t shirtje aan. en dan op
bed met de blazer naast het bed. En ik slaap super!!

Dus een tip: als je je gaat douchen eindig met een hete douche,
je porien gaan (verder) openstaan en dat verkoelt het lichaam.

gr diana

Terug
Bovenaan