ook zo'n last van de hitte?!

Haha! Zo herkenbaar! Terwijl ik anders uren kan liggen zonnen, moet ik nu niets van die zon hebben.. Zet mij maar lekker in de schaduw met een bak koud water voor mijn voeten en ik heb het prima naar mijn zin! Morgen wordt het nog warmer.. ik houd mijn hart vast!
Gelukkig zit ik nu in mijn tweede verlofweek (werkte ook in de wijkverpleging, maar met die hitte en hoogzwanger was dit op het laatst toch wel heel erg zwaar), dus kan lekker rustig aan doen. Slapen gaat matig, ene nacht beter dan de ander. Ik probeer overdag niet meer te slapen, dat bevalt me ook goed. En verder.. zal iedereen wel een beetje last van dit weer hebben, toch??

Hallo

Ik ben nu een paar dagen over mijn uitgerekende datum en heb het warm erg warm. Maar af en toe ga ik zwemmen en koel ik heerlijk af en ik lunch veel in de stad onder een airco. Het kindje laat nog op zich wachten en lijkt geen haast te hebben.

Ik heb een recept van mijn schoonmoeder voor de dorst: kook twee liter water met drie citroenen voeg wat suiker en muntblaadjes toe. Heerlijk eigen gemaakte drank voor de hitte.

Groetjes Anna

He gelukkig, ben ik niet de enige. Hoor de niet-zwangeren om me heen ook flink klagen, dus iedereen heeft het wat moeilijker. 37 graden, da's toch niet normaal......
Ben benieuwd wanneer het minder wordt.

Hoi!

Gek genoeg heb ik er redelijk weinig last van gehad..... tot vandaag! Vandaag weet ik niet goed waar ik het moet zoeken. Ga zo even douchen en hopen dat het helpt. In de woonkamer hebben we het gelukkig redelijk koel weten te houden, 26 gr. Maar wat leef ik mee met degenen die al een flinke bolle buik hebben!!! Als ik jullie was, zou ik geloof ik de hele dag onder een koude douche zitten hahahaha!

Sterkte allemaal, nog maar een paar daagjes. Van 't weekend wordt het weer beter!

Liefs,
Tess
5w4d

Ik heb dan nog geen dikke buik (10w1d), maar ik word niet goed van dit weer. Ik kan het haast niet volhouden, als ik naar buiten moet zie ik er echt tegen op. Ik zit de hele dag in de woonkamer daar is het nu ook 26 graden met grote waaiers aan.
Ik heb ook medelijden met diegenen met een dikke buik en vooral met diegenen die nu op het laatste lopen. Veel sterkte!

groetjes marie

hallo people,,

nou het is idd. niet te houden.
ik loop op het laatst en ik ben er nu eigenlijk wel klaar mee.'met het weer dan.
ook met de buik.
vind het allemaal heel erg leuk maar ben blij als ik straks weer mijn eigen figuur terug heb...
weer op mijn buik slapen, niet meer honderd keer uit bed om te plassen, alleen nog het bed uit voor ons kleintje.

ik heb er zin in, het mag van mij wel gebeuren..

goetjes lizzel
nog 2,5 week te gaan

hoi,

ik vind dit weer echt niet leuk heb eigenlijk volgende week pas vakantie maar zit deze week in de ziektewet kon echt niet meer ben 17 weken en 5 dagen zwanger maar val bijna elke dag wel flauw van de warmte kan ik echt niet hebben die warmte ik hoop dat het wat minder word
liefs ineke

Hallo aanstaande moeders!

Ik was vanwege de warmte naar binnen gevlucht en achter de pjuut gaan zitten. Moest even denken aan bijna 2 jaar geleden. Toen ging ik (hoog) zwanger de zomer door om op 4 september te bevallen. Pf, wat was het toen ook warm en zwaar. Ik moest aan alle zwangeren denken en dacht: laat ik hier maar even een berichtje achterlaten om jullie veel sterkte toe te wensen!
Voetjes in een badje, af en toe lekker onder de douche. Dat idee van die citroen-drank klinkt erg lekker.
Veel sterkte!

NB. Ik kreeg met dit warme weer toendertijd de drang om de tuin-set nog maar eens in de teak-olie (op waterbasis) te zetten... Onder de parasol, stoelen op tafel gelegd en smeren maar. Als ik er aan terug denk was ik hardstikke gek!

Terug
Bovenaan