Ook zo'n last van sprongetje?

En net als ik mopper over die nachten, slaapt ze van 20u-5u !!!!

Moet we zeggen dat ze gisteren op het kinderdagverblijf (hele dag van 7:45-16:45) in totaal 1 x 20 cc en 1 x 50 cc gedronken heeft), en heel veel geslapen.
Ze heeft dus gisteravond erg gehamsterd, dronk dus heel goed!

Hopen dat ze vanavond weer gaat hamsteren en lekker door slaapt, want wat ben je dan weer fit zeg 's ochtends!

Liefs Sabina

PS Mirthe was trouwens met 3,5 maand ruim 7 kilo, flinke meid dus!

swen is vandaag 17 weken en komt sinds een paar dagen ook weer meer 's nachts.
verder wil hij alleen in de ruimte zijn waar ik ben. dus als hij meot gaan slapen, ben ik meestal op de overloop nog even bezig. (bijv. strijken)
als hij dan slaapt kan ik lekker naar beneden.

hij was eigenlijk net aan de 7 voedingen en nu komt hij toch weer 8 of 9 keer voor een voeding.

ach het is een fase...
maar wel extra  vermoeiend als je ook nog eens druk bezig bent hem aan de fles te krijgen.

hoi carina

is sven nog steeds niet aan de fles? een tijdje terug had ik ook dat probleem, weet je nog?
wel knap van je dat je dan nog volledige bv geeft, petje af hoor!

groetjes marielle
vannacht was het weer raak, kan er de klok op gelijk zetten om half 4 is mevrouw klaar wakker, en papa en mama dus om 5 over half 4, leuk hoor!

dat klopt.. nog steeds neit echt aan de fles.
Swen is wat minder flexibel als ik gehoopt had.. hahaha
ik vind bv geven heerlijk om te doen, maar ik kan nu niet werken oid.

daarom een babyconsulente ingeschakeld en met een andere fles (breastflow) lijkt het nu toch beter te gaan. vanmiddag dronk hij 90 cc

Lastig hoor Carina, dat hij de fles blijft weigeren. Ik hoop voor je dat het gauw beter gaat! Yinthe drinkt ondertussen goed uit de fles, al drinkt ze ook niet veel, ongeveer 110 cc per keer. Maar ze houdt het er 4 uur op uit, dus ik vind het wel best. Soms drinkt ze zelfs minder. Dat zal ze dan 's avonds wel weer inhalen!

Ze zit nu ook midden in haar sprongetje. Is al een paar dagen beetje lastig. Zolang je maar samen speelt en aandacht geeft is het goed, maar even alleen spelen zit er niet in. Ook wil ze nu niet meer slapen. Ik ben vandaag maar net zo lang gaan wandelen tot ze in slaap viel. Ze slaapt nu nog gelukkig, dus ik heb even tijd voor mij zelf...

We gaan van t weekend weg met vrienden, ik hoop dat het dan weer over is. Anders heb ik een vermoeiend weekend ben ik bang...

Eveline, nu bijna 16 weken, is wel wat rustiger geworden (en ik zie al weer wat nieuwe vaardigheden :)). Ze drinkt rustig, al is ze bij de 2e borst overdag wel wat makkelijker afgeleid (mn door haar beweeglijke broertje, ha ha). Ze huilt nu ook weer een stuk minder en lacht weer. Slapen overdag is nog steeds erg matig (en weinig).

Maar het voeden en de nachten... tja. Rond 4 maanden een productiedip schijnt heel normaal te zijn, maar helaas ben ik ook nog eens ongesteld geworden, bah! Dubbele dip dus...
Er wordt hier wat in de rondte geclusterd en geregeld, maar tot nu toe heeft het zich nog niet gestabiliseerd. Ik denk dat mijn werkdagen (waarop ik niet extra kan kolven) het proces ernstig aan het vertragen zijn :-(. Dus zijn we nu al bijna 3 weken bezig, zucht... Vandaag ook weer om de 1-2 uur aan het voeden, vannacht 2x. Ik heb nu ruim een week vakantie, dan hoop ik dat het toch echt rustig wordt nu ik even niet hoef te kolven (en zij dus alles aan de borst kan drinken). Nog even volhouden en dan wordt het echt beter, houd ik mezelf voor...

Terug
Bovenaan