ook zo bang na miskraam?

Ik herken het ook hoor. Ben nu bijna 13 weken van de eerste maar ben nog steeds bang dat het mis gaat. De echo's waren allemaal goed en dat luchte wel even op maar zal blij zijn als ik het kleintje ook kan voelen. En van je af zetten lukt bijna niet. Is makkelijk gezegd maar ik krijg het ook niet voor elkaar. Ik wens je een goede zwangerschap toe en hoop dat je snel een mooie echo in je handen hebt.

Liefs Supertje
 
zo herkenbaar!
ik heb een miskraam gehad tussen de 1e en de 2e.
die angst heb ik ook heel erg gehad hoor toen ik weer zwanger was.
dat blijft ook wel even, bij mij tot dat ik dr ging voelen.
maar nu is kindje 4 onderweg en is het bij die ene keer gebleven..
probeer je niet teveel zorgen te maken, wat jij zegt dit voelt anders, dat zou mij al genoeg zeggen want mijn zwangerschap die uiteindelijk misging voelde al niet goed vanaf het begin!
en de andere voelde zo anders!
succes meid!

liefs
 
Hoi, ik begrijp je helemaal! Ik heb drie miskramen gehad ook na de "gevaarlijke" tijd. Inmiddels zit ik in de 19de week en voel me nog steeds onzeker op bepaalde momenten. Ik zal blij zijn als ik ons eerste kindje mag vast houden. Het enige wat ik kan zeggen is dat ik elke week een stukje zekerder word. Maar de onzekere momenten blijven! Je leeft van periode naar periode. Echt over gaat het denk ik niet maar ik probeer toch steeds te genieten als ik een onbezorgd momentje heb. Het is moeilijk maar mijn gean zei: je kunt beter proberen het van je af te zetten dan dat je achteraf denkt; wat is het snel gegaan ik heb er niet eens van genoten! Maar onthoud, niemand kan je angst wegnemen, probeer ermee om te gaan op je eigen manier. Het is allemaal veel makkelijker gezegd dan gedaan. Succes meid
 
hier ook hoor meis.
4-5 had ik mn eerste echo (7weken en 3 dagen)
werd een uur daarna mishandeld
2 weken later is het kindje doodgegaan maar dat wist ik niet
6-6 bloedverlies toen ik al voor mijn gevoel in week 13 was.
10-6 curretage
14-6 (mijn verjaardag) in ziekenhuis met zoontje van 6, hersenschudding.
nu 3 maanden later ben ik net 6 weken in verwachting en doe het in mn broek.
over 2 weken eerste echo ergens kijk ik ernaar uit en aan de ander kant ben ik er erg bang voor.
vind dat de dames gelijk hebben hoe moeilijk het ook is, probeer het los te laten en ik denk dat iedereen wel ongeveer weet hoe verdomde moeilijk het is. wens je veel kracht.
 
Terug
Bovenaan