Ook zo blij dat je kind een jaar is?

Hoi!

Mijn jongste dochter is 26 juli 1 jaar geworden! En ik moet zeggen...ik vind het een verademing dat het niet meer zo'n kleine baby is!
Ze kan nu gewoon met alles mee doen. Eens een keer een paar uur later eten, en bijna álles eten wat er maar is, eens een keer later naar bed, écht contact zoeken...Het is zoveel leuker dan een baby!
Moet ook niet meer aan een baby denken zeg! Dat gedoe met 1000 keer per dag voeden en verschonen.......ach ik heb het echt wel met liefde gedaan, maar ook heel vaak op de automatische piloot met in mijn achterhoofd dat het over een jaar écht anders zou zijn! En dat is het!
Ik ben   niet zo'n 'kleine- baby- moeder'.
En om me heen bevallen ze bij bosjes! En ga ik natuurlijk op kraamvisite! En dat vind ik écht wel leuk, het is altijd schattig zo'n kleintje. Maar ik denk dat ook direct: wat heerlijk dat het van een ander is. Ik heb écht niet die gevoelens van dat ik ook weer zo';n kleine baby wil, of dat ik zwanger wil zijn.
Dus, even heel zakelijk bekeken...(omdat ik weet dat er zoveel vrouwen/mannen zijn die graag kinderen willen, of meerdere kinderen willen en bij wie het niet lukt...) ik hoef geen derde meer! (bah, wat klinkt dat raar, ik weet het, maar ja zo werkt het uiteindelijk wel als je nooit problemen hebt ondervonden bij zwanger worden, of een prima bevalling hebt gehad.
Groeten Sjana

Hoi

Vraag me af wat jemet dit berichtje wil bereiken en waarom je dit in godsnaam   plaatst ben je op reacties uit?????

Laten we allemaal ons verstand er bij houden en niet reageren op de inhoud.

Groetjes

Idd ik vraag me ook een beetje af wat je hier mee wilt bereiken?? Wat is er nou leuker dan zo'n lieve kleine baby van jezelf, niks toch!!! Je krijgt er toch ook al een ontzetende boel liefde van van zo'n klein hulpeloos mensje. Als het aan mij ligt mogen ze nog wel ietsje langer klein zijn want het gaat allemaal al veel te snel!!!!

Beetje vreemd verhaal!!!!
Mijn dochter is nu 8 maanden,en ik vind elke maand weer even leuk,en het gaat wat mij betreft veel te hard allemaal!
Ik geniet van elke dag met haar.

Groetjes Lena

Helaas voor je kunnen we er niet over meepraten met je.
Mijn dochtertje is 7 weken. Heerlijk zo'n baby'tje. Ze groeit helaas veel te snel.

Waar ben je gebleven, of was het alleen om reakties uit te lokken?

Groetjes Marina

Sommige mensen begrijp ik echt niet??
Wat probeer je te berijken.
Ik hoop dat je kleine, dit nooit te horen krijgt...
Mijn wondertje is vanaf de eerste dag, iedere dag speciaal.
Raar hoor.

Suus

??????????????????????
Ik heb 2 kindjes; een dochtertje van bijna 3 en een  zoontje van 13 weken. Ik geniet van allebei, echt waar! Ik denk dat elke leeftijd wel iets leuks heeft!
Ik vind het juist zo mooi om die ontwikkeling van baby naar groter kindje te zien, het gaat zoooooo snel! Een baby leert zo ontzettend veel in korte tijd, heerlijk juist! Ik denk dan ook dat je er juist van moet genieten als ze nog zo klein zijn, en goed moet proberen je kindje te leren kennen! ik maak de babytijd nu juist veel intenser mee dan bij mijn dochter destijds!

Terug
Bovenaan