Ook zo onzeker?!

Ik ben zo ontzettend onzeker over of het allemaal wel goed zit!!
Elke keer als ik iets voel denk ik "oh jee, het zal toch niet fout zitten?!"
Heb 3 maart een afspraak bij de verloskundige, ben dan ruim 8 weken....maar ben zo bang dat het hartje niet zal kloppen of zoiets?!
Zijn er nog meer meiden die ook zo onzeker zijn? (vast wel!)

Groetjes Judith

Net zo onzeker als jij hoor, blij elk steekje denk ik oh oh nu gaat t mis.. als ik niks voel denk ik ik ben toch wel zwanger.. kortom je maakt jezelf gek haha het is mijn tweede maar pff zal blij zijn als ik 7 maart de eerste echo heb en zeker weet dat er een kindje zit en dat alles goed lijkt.
Dus gewoon even lekker stressen tot je bevestiging hebt.. en dan nog.
Ach we stressen voor een goed doel!

Hoi Judith,

Dat hele onzekere gevoel is precies wat ik bedoelde toen ik een tijdje terug op dit forum schreef... laat alsjeblieft deze eerste 10/12 eerste weken zo snel mogelijk voorbij zijn!
Het is mijn derde zwangerschap, maar ik ben ook steeds zo bang dat het fout gaat. Ik moet nog een kleine 2 weken tot de eerste echo, maar dat zullen 2 lange weken zijn voor mijn gevoel!

Ik wens dus iedereen een goede eerste echo zodat we eindelijk een beetje rustiger kunnen gaan genieten!

Groetjes, Michele

he judith,
ook ik ben erg onzeker en soms zelfs bang om naar de wc tegaan bang dat het toch   weer mis zou gaan.
ik heb woensdag de eerste afspraak bij de vk en krijg dan ook meteen de eerste echo en ik leef nu echt naar die dag toe maar vind het ook wel weer eng bang dat het hartje niet klopt maar ik probeer toch positief te blijven het komt vast allemaal goed over een paar maandjes hebben we allemaal een klein wondertje dat al onze aandacht op gaat eisen (kan nu al bijna niet meer wachten)

liefs nicole

hoi,
ik heb precies hetzelfde, als ik "teveel" voel ben ik bang dat het mis gaat en als ik te "weinig" voel denk ik ben ik wel zwanger..
Ik heb dinsdag mn eerst echo, kan niet wachten tot dinsdag.
ik hoop dat alles goed is..

liefs, truus

Hier nog 1 man hee de dag   van de test ben ik hyper en de dag erna vraag ik me wel af of het wel goed is....dat ik toch niet nog ongi wordt, kijk ik 10 keer per dag naar de test of de streep niet is verdwenen pffff en dat bij de 3ehihi

Hallo dames!!
Wat fijn he dat je er hier over kan praten!!! Ik heb echt precies hetzelfde....voel ik niks, dan denk ik ben ik nog wel zwanger en voel ik van alles denk je ook dat het niet goed is!
Ik heb dat ook als ik naar de wc ga, dat ik bang ben dat ik iets ga zien wat ik niet wil zien!!! Maar tot nu toe gelukkig nog niet!
Heb de laatste tijd wel veel last van een soort krampen in m'n buik....moet ook wel erg veel windjes  laten!! Dat lucht wel op!!
Er gebeurt ook zoveel in je lijf he, allemaal nieuw en raar voor mij!
Groetjes Judith

Terug
Bovenaan