Ook zo onzeker?!

hoi Judith  

Ik kan je vertellen dat ik het zelfs nog heb bij een derde zwangerschap. Als je iets voelt borrelen dan denk ik al dat ik gauw naar de wc moet. Heb ik kramp, dan denk ik zelfs, waar zit het precies....  

Ach, je kan jezelf zo gek maken als je zelf maar wilt denk ik dan maar. De test heeft het toch maar weer uitgewezen. Dus op naar de echo.

Gr Claudia

Hoi Judith

Hier nog een hoor, je hebt mijn verhaal van van de week denk wel gelezen .
En stom maar waar, na de echo ben ik vrij erg gerustgesteld, en toch heb ik de kriebels voor de echo over 3 weekjes, zo'n gevoel van, je weet maar nooit, het kan nogsteeds misgaan. Ik denk dat je dat gewoon blijft houden totdat je het kindje kan voelen en event het hartje zelf kunt horen (met zo'n apparaat wat je kunt kopen) of dat je partner het kan horen. (door oor op de buik te houden).
Hier op het forum kun je altijd je verhaal kwijt, en je merkt het, volgens mij heeft bijna iedereen gereageerd  Zullen wel hormonen zijn denk (dat zij de gyn die de echo deed ook al)

Groetjes natalie

Hoi!

Moet zeggen dat ik het de eerste 7 weken net gehad heb, die onzekerheid.
Maar nadat we vorige week het hartje gehoord hebben en ik het frummeltje in mijn buik al meer als kindje ga zien begin ik toch te twijfelen!
Bovendien neemt mijn misselijkheid plotseling af en daar word ik best wel onzeker van.
Ik hoop maar dat het geen slecht teken is en we over 2 weekjes, bij echo 2, weer een kloppend hartje mogen zien/horen!

Liefs, een klein beetje onzekere Billie
8w1d zwanger
mama van Quinten, 15 mnd

Hoi allemaal,

Ik denk dat we allemaal pas van de onzekerheid af zijn als we de kleine eenmaal in onze armen hebben kunnen sluiten, maar goed dan zullen de volgende onzekerheden weer gaan beginnen. Tja, het leven van een ouder gaat nou eenmaal niet over rozen en dat begint al met de zwangerschap.

Claudia

Hai dames,

Ik ben nu pas 5 weken zwanger en heb twee jaar geleden een miskraam gehad. Voor mij is de onzekerheid ook zeker aanwezig!!! Ik probleer me niet al te druk te maken, maar dat lukt niet echt.

Veel succes en probeer te relaxen!!!

Ooo ik kan helemaal meepraten over die onzekerheid.... Ik ben 2 x eerder zwanger geweest. De eerste keer was ik misselijk, moe, pijnlijke borsten...en kreeg ik een gezonde zoon. De tweede keer had ik niks alleen moeheid en dan nog veel erger dan bij de eerste, voelde me ook helemaal niet 'blij' op een of andere manier. Na 12 weken had ik bloedverlies en bleek ons kindje met 8 weken al gestopt te zijn met groeien.
Nu ben ik bijna 6 weken en wel een beetje moe, grotere maar geen pijnlijke borsten... weer heel anders dus. Omdat ik na mijn miskraam bijna 2 jaar op deze zwangerschap heb moeten 'wachten' ben ik nu extra onzeker. Ook omdat ik niet zoveel voel... dat was bij mijn miskraam zo en daarom ben ik nu zo bezorgd. Slaat nergens op, weet ik ook, iedere zwangerschap is anders, maar ik ben blij als ik met 10 weken een echo heb en een hartje zie kloppen!!

quote: Jo73Jo reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-02-2008 13:50:12'));

Hai dames,

Ik ben nu pas 5 weken zwanger en heb twee jaar geleden een miskraam gehad. Voor mij is de onzekerheid ook zeker aanwezig!!! Ik probleer me niet al te druk te maken, maar dat lukt niet echt.

Veel succes en probeer te relaxen!!! \\\\\

He Jo!
Ik zie dat we hetzelfde hebben meegemaakt...net zo lang geleden! Nu weer dezelfde periode. Wanneer ben jij uitgeteld? Ik 31 okt/ 1 november.

Terug
Bovenaan