ook zo zat dat moeders voor moeders

hey

ja moeders voor moeders
ik ben het zo zat dat plassen in die kan
ik weet dat ik er andere vrouwen mee help en daar doe ik het voor maar dat ff lekker op de pot zitten mis ik zo
hahahah of ben ik echt de enige die zo denkt

ik kan het me helemaal voorstellen bij mn eerste heb ik het ook gedaan en was het stik beu dat weet ik wel...

nu zit ik nog in dubio of ik me aanmeld... we moeten die kannen zelf wegbrengen en das nogal een endje rijden.. plus het stinkt zo enorm ennnnn het staat me tegen dat er ook afslankspuitjes van gemaakt worden,,. daarvoor ga ik niet in een potje piessen...(vriendin van me doet dat die slankt af met hcg)

succes nog even

Ik heb het af en toe ook beu hoor.. Soms word ik er echt even onpasselijk van, dan laat ik het even voor wat het is hoor.. Daarna dan gewoon weer verder.. Het is tenslotte maar voor een paar weken he..
En mensen worden er echt wel mee geholpen.

Wat afslankproducten betreft.. ik ga ervanuit dat de urine die moeders voor moeders krijgt, daar niet voor gebruikt wordt.. Die zullen ze wel ergens anders vandaan halen lijkt me..

Hoop dat je het nog wel even volhoudt.

hey

gelukkig ik ben niet de enige
ik lees alleen maar positief op moeders voor moeders
zit er aan te denken er mee te stoppen ik wordt onpasselijk van die lucht die conserveringsmiddel die ze erin doen bahhhhhhh

en kleutermamma zelf wegbrengen dat meen je niet woon je ergens ver af dan
in den haag komen ze ze halen

en ja marieke het is voor een goed doel
maar ff lekker op de pot is ook lekker
ik doe het nu ff niet en doe er woensdag een briefje bij met vakantie erop ff een week niet hahah

Hoi,

IK ben het af en toe ook zat en wat een lucht zit er in die potten dat spul wat ze erin gooien stinkt zo!!
Maar inderdaad mij is dat ook verteld door moeders voor moeders dat ze ook die afslankspuitjes daarvan maken dat vind ik zelf ook niet leuk.

Nog een paar weken dan kunnen we weer normaal op de wc plassen hahah!

Liefs Zonnetje

ja een heel klein beetje werd daar voor gebruikt zeggen ze

maar dat roepen ze ook met geld voor goede doelen alles gaat naar het goede doel terwijl de helft daar niet eens aan komt
dus ja wat is er van waar denk ik dan maar

Ik heb toevallig een vriendin die het maar niet lukt om zwanger te worden, en die nu net de medische mallemolen in gaat stappen, dan voel je wel heel direct waar je voor plast, nietwaar!

Maar waar ik eerst elke keer als ik thuis was, braaf in het kannetje plaste, zit ik nu midden in de nacht te duf op de wc, en dan heb ik al geplasd voor ik realiseer dat ik voor moeders voor moeders bezig ben! Maar goed ik denk idd dat alle beetjes helpen, en een beetje is beter dan niets.

Het is toch wel fijn dat je op die manier wat kan bijdragen.

Ik wist trouwens niets van dat afvallen... Daar hebben ze me niets over gezegd.

Groetjes.

Hey dames,

De urine die je aan moeders voor moeders geeft word 100% zeker niet gebruikt voor afslank doeleinden. Daar worden andere bedrijven voor ingezet. Jullie urine gaat echt alleen maar gebruikt worden om vrouwen te helpen die niet/slecht zwanger kunnen worden. Ik heb tijdens mn eerste zwangerschap ook meegedaan. Helaas mag ik nu niet meer omdat ik een bloedtransfusie heb gehad na mn bevalling, anders zou ik het zo weer doen.

Liefs Jen

Terug
Bovenaan