ook zo zat dat moeders voor moeders

Hey dames,

De urine die je aan moeders voor moeders geeft word bijna niet gebruikt voor afslank doeleinden er staat ook een heel stuk van op de website
Jullie urine gaat echt zoveel mogelijk gebruikt worden om vrouwen te helpen die niet/slecht zwanger kunnen worden. Ik heb tijdens mn eerste zwangerschap ook meegedaan. Helaas mag ik nu niet meer omdat ik een bloedtransfusie heb gehad na mn bevalling, anders zou ik het zo weer doen.

Liefs Jen

wat raar die verhalen dat ze zo verschillen
toen die mevr van moeders voor moeders hier was
zei ze zelf heel duidelijk dat een klein beetje gebruikt werd voor die afslank gebeuren

ik zat haar zelfs nog appelig aan te kijken van dat meen je niet
dus dat er anders instanties voor worden ingezet is dus minder waar dan ze vertellen

maar goed ach laten we het houden het is voor een goed doel
al ben ik het heel zat maar ja

Ik doe ook mee en plas gewoon in de kan wanneer ik er zin heb. Als ik denk dat ik niet zoveel hoef of het komt niet echt uit omdat ik haast heb dan doe ik het niet. Ook snachts ga ik soms weleens lekker op de pot zitten. Het moet voor mij ook leuk blijven om het te doen. Gelukkig blijven er ook nog een hoop moment over dat ik het wel gewoon doe.

Hey dames,

Ik ben vrouwen als jullie wel heel dankbaar.
Door jullie heb ik de mogelijkheid gekregen om zwanger te kunnen worden. Wij zijn namelijk via ICSI zwanger geworden. Dus hiebij namens alle dames die diezelfde weg hebben moeten bewandelen.
\
BEDANKT!

Terug
Bovenaan