Ook zwanger van de 2e?

Ik vroeg mij af of hier nog meer mamma's zijn die in september hun tweede kindje verwachten. Ik verwacht begin september mijn tweede kindje, ik heb al een dochter van een jaar.

Ik ook. Mijn zoontje is 18 maanden nu. Hij is op 30 september geboren (ik was de 16e uitgerekend), nummer twee is op 1 september uitgerekend.

Hoi!

Nou, het is mijn derde zwangerschap, maar tweede kindje waar de zwangerschap goed bij gaat.
Onze dochter is ook 1 jaar, net in februari geworden.
Ik ben uitgeteld op 14 september.

Hier ook de tweede. M'n zoontje is nu 8 maanden. Ik ben vorig jaar in juli bevallen en nu uitgeteld op 3 september.
Vind je ook dat je de zwangerschap zo anders beleeft als je er al eentje hebt? Ik heb ook minder tijd om er bij stil te staan, omdat je ook je aandacht aan de oudste moet geven. Zomaar even gaan liggen zit er ook niet in. Vooral de eerste drie maanden vond ik extra pittig. Ik ben benieuwd of hij het echt al beseft als de kleine wordt geboren en wat z'n reactie gaat zijn.

Bij ons is het het ook de 2e. Onze dochter wordt in april 2 jaar. Het klopt inderdaad dat je de zwangerschap totaal anders beleeft. En die 1e 3 maanden waren pittig. Gelukkig kon ik slapen als onze dochter haar middagslaapje had. Dat minder stilstaan vind ik soms best moeilijk. Net alsof beebje nummer 2 nu al minder aandacht krijgt. Terwijl hij/zij net zo gewenst is als de 1e. Maar ja, zal er wel bijhoren....

Gefeliciteerd met de zwangerschap!
Hier ook een tweede kindje. Onze zoon wordt a.s. vrijdag 2 jaar. Ik ben uitgerekend op 8 september, misschien komt het wel op mijn verjaardag (10 sept)! Zou een leuk cadeautje zijn :)

Ik ben ook zwanger van ons tweede kindje en ben 25 september uitgeteld.
Wij zijn ne wel aan het denken of we dadelijk een duowagen nodig hebben. Want als ons tweede kindje is geboren is mijn zoontje nog geen 2 jaar.
Hoe denken jullie erover?
Geniet van jullie zwangerschap

Terug
Bovenaan