Ook zwanger van de 2e?

Ik weet het niet. Je hebt ook van die stoeltjes die je aan je wagen vast kunt maken (aan de zijkant). Als hij dan moe wordt, kan hij daar op zitten. Misschien is dat handiger? Wij moeten zoiezo een duowagen aanschaffen, mijn zoontje is dan 14 maanden.

Wij hebben ook gekeken naar zo'n stoeltje aan de zijkant, maar de wagen wordt dan als het stoeltje opgevouwen zit 14 cm breder. En dan past de wagen niet meer door de deur hier. En uitgeklapt wordt de wagen 40 cm brede, dat lijkt me niet praktisch in de winkels.

Wij gaan voor een duowagen met twee stoeltjes achter elkaar (een phil en teds). Mijn zoontje is net geen 2 als de tweede komt en is te ongedurig om op zo'n plankje achter de wagen te blijven staan. Hij kan nu al zo boos worden als ik hem in de wagen zet omdat hij steeds de verkeerde kant (richting rijdende auto's enzo) op rent.

Ben ook zwanger van de 2e.
Onze oudste is van feb 2009, dus zal 3,5 zijn. Niet gepland dat er zoveel tussen zit, maar we hebben geen dingen nodig als duowagen, tweede bedje e.d.

Ja ik heb ook het idee dat de tijd nu sneller gaat tijdens de eerste zwangerschap. Naast het werk, huishouden en zorg voor een actieve dreumes blijft er haast geen tijd over om stil te staan bij de zwangerschap. Heb sowieso een hekel aan wachten dus ben wel blij dat de tijd zo snel gaat.
Wij zitten er ook aan te denken een duowagen aan te schaffen, mijn dochter is nog geen twee jaar als de 2e komt en te druk en wild om op een plankje te blijven staan. Met een duowagen ga je toch sneller met twee kleintjes op pad.

Terug
Bovenaan