ook zwanger!

Hoi Talke,

Wat geweldig dat je zwanger bent. Het is je onzettend gegund. Ik lees hier al een tijdje mee en zag dat je al een aantal rondes aan het klussen was. Wat fijn dat het nu raak is. Ik hoop dat je een hele fijne zwangerschap tegemoet gaat en dat je kan genieten van alles wat komen gaat. En geloof me, het is allemaal heel mooi. Ik heb zelf 2 lieve kleintjes en ben er enorm blij mee. Ze geven me iedere dag zoveel liefde dat ik me echt zo gelukkig prijs dat ik juist deze 2 kindjes gekregen heb. Dat gun ik jou ook. Het is nog pril zie ik. Je zult nu wel op een roze wolk zitten niet? Of ben je toch nog bang? Maar geloof me, dat heeft iedere a.s moeder. Bang ben je vanaf nu eigenlijk altijd. Je hebt altijd zorgen. Maar echt, je krijgt er  zoveel voor terug. Zijn er al mensen op de hoogte van je zwangerschap? Of hou je het grote geheim nog effe voor je??

Nou, ik zeg, geniet ze en ik lees hier wel verder hoe het verder met je gaat.

Liefs, mama van lieve 2

Hallo

Bedankt voor alle lieve woordjes. Ik hoop dat jullie snel mogen volgen. Ik voel me verder heel goed. beetje moe maar verder alles ok. We zitten inderdaad op een roze wolk maar zijn ons tertege bewust dat het nog heel pril is, maar elke dag is er een dag bij.

En vandaag zitten we al op 5 weken en 1 dag.

Fee Julia, ook gefeliciteerd.

En mama van 2 bedankt voor je lieve woorden. Ondanks dat 7 rondes niet veel is, is dat maar achteraf gezien. als je er middenin zit lijkt iedereen makkelijk zwanger te worden en de vraag of er iets mis met ons is neemt toch elke ronde een klein beetje toe.

Dikke kus
voor allemaal

talke

Hee Talke,

Ik had even wat afstand van het forum genomen (beetje té veel mee bezig) maar nu ik hier weer even rondneus lees ik zomaar dat jij zwanger bent!! Wat ontzettend gaaf, ik word er helemaal blij van. Heel hartelijk gefeliciteerd. Alle goeds voor jullie en de mini-kleine die in jouw buik groeit!

liefs, GS

Hoi GS,

Leuk nog even zo je berichtje. Ja we zijn echt blij. Ook natuurlijk wat onzeker. Dat hoort er denk ik allemaal bij.

We doen het lekker rustig aan allemaal. Blijf ook nog even rondneuzen hier hoor.

Kusjes
talke

Ha Talke,

Wat ontzettend leuk voor je, van harte gefeliciteerd.
 liefs, Stanneke

Hoi Talke!

Van harte gefeliciteerd! Wat fijn voor jullie! Geniet er maar lekker van, al kan ik me voorstellen dat je het ook erg spannend vindt. Ik wel tenminste, ben nu ook weer zwanger na een miskraam.
Maar we gaan er gewoon vanuit dat het nu goedkomt he?!

Veel liefs Eva (7 weken en 2 dagen)

Hoi,

Gefeliciteerd, geniet maar van de komende tijd.

Groetjes, Manon

Terug
Bovenaan