ooo hoe vertel ik dit aan mun moeder en wanneer

ik ben het totaal eens met maureen.

hoe "bang" je ook bent voor de reactie van je moeder... je moet t toch eens gaan vertellen.
of dat nou nu, of bij 12 weken is.
en een diet zou ik helemaal niet doen als ik jou was. dat komt dan wel weer na je zwangerschap, als je het zo graag wilt.

en als je moeder bv boos wordt, kan je uitleggen dat jullie dit ook niet gepland hebben (neem ik aan? sorry als ik t fout heb) maar dat t zeer gewenst is, en dat je de steun van mama goed kan gebruiken. het heeft geen zin om hier boos over te worden. t is al gebeurd.

heel veel succes!

liefs, do

hey
ik denk dat jullie mij verkeerd begrijpen
mijn moeder zal niet boor worden en ik ben ook niet bang om het te vertellen maar

ik wil het haar pas met 12 weken vertellen en als dat dieet begint (wat ik natuurlijk niet ga doen) dan ben ik 7,5 weken

dus.... hoe moet ik mij hieruit lullen ???

ik zie dan het probleem niet echt. Als je gemeten en gewogen word met 7.5 week zwnagerschap heb je nog geen zwangerschapsbuik. Als je het dan echt nog niet wilt vertellen dan kun je toch wel 'faken' de eerste weken en als je aangekomen bent zeggen dat je gezondigd heb. Of het gewoon vertellen, is makkelijker en eerlijker ;)
Aan je moeder alleen is toch geen ramp, ze zal vast wel 4 weken haar mond tegen anderen kunnen houden toch?

ga eerst goed kijken hoe gezond dat dieet is. de kleine gaat voor je dieet, overleg met je huisarts of hij/zij een oplossing weet, bijv meedoen met dieet op aangepaste manier. gefeliciteerd met de 2e. wij zitten nu af te vragen hoe snel we straks eigenlijk een 2e willen. maar eerst die 1e er maar eens uit gooien in juni hihihi.

Terug
Bovenaan