Ooohhh wat ben ik erg...!!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Ik had gereageerd op het berichtje van mama2deX, wat een leuk bericht!

Maar ja, toen dacht ik, tja, ik voel me ook al een week best raar.....en ik heb nog zo'n kruidvat test liggen....

Jullie raden het al, eigenwijs als ik ben, toch ook een test gedaan....
Vorige ronde dezelfde test gedaan en o, wat wilde ik graag een streep zien, maar o, wat bleef het schermpje wit. Hoe ik m ook hield, geen streep van te maken.
Maar vanmiddag......het was flink zoeken, maar daar staat toch echt een heel licht streepje.....whaaaaaah. Zou het dan toch al gelukt zijn ;-)

Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik hiervan moet denken, ben ik idd zwanger, of heb ik wel wat hcg aangemaakt en komen de duivels zaterdag gewoon weer gezellig langs....

Ik heb net maar wel een nieuw setje testen gekocht, weet alleen (nog) niet wanneer ik weer ga testen. Morgen, vrijdag, zaterdag of misschien pas zelfs zondag......

Oh, wat ben ik ook erg, de onzekerheid wordt er niet minder om.......

Whaaaaaaaa wat gaaf!!!!

Nee je bent niet erg, je bent net als iedereen hier hahahaha!!!!

Als de test nog hier heel licht is zou ik overmorgen nog eens testen, dan is hij vast donkerder!

Ooooo wat goed!!!!!!!!

Hee lieverd,

Ik begrijp je ongeduld maar je kan sowieso geen hcg hormoon aan maken als je niet zwanger bent (tenzij je in de mm zit en Pregnyl gebruikt) dus die vlieger gaat helaas niet op! Ik weet ook helaas dat als je test lang laat liggen er een 'indroogstreepje' kan ontstaan, nou is het natuurlijk afhankelijk van de tijd dat je hebt getest en de tijd dat je weer bent gaan kijken....

Ik wil niet negatief doen hoor, vat het alsjeblieft ook niet zo op maar dit zijn mijn ervaringen! Ik hoop natuurlijk heftig dat het raak is bij je!! Wanneer staat je NOD dan? Meid, ik ga duimen voor je dat je alsnog gelijk hebt hoor! Enne...jou kennende ga je gewoon elke ochtend testen! Hahaha!!

Succes! Liefs Lynn.

Spannend zeg!
Hcg kun je alleen aanmaken als je zwanger bent. Op geen enkele andere manier.
Waarom sommige vrouwen positief testen en toch niey zwanger blijken te zijn, is omdat eenderde van de zwangerschappen al voor je nod wordt afgebroken.

Maar een streep is een streep, hoe licht dan ook. Als je idd zwanher bent zou de test over een paar dagen donkerder moeten zijn. Elke 2 dagen verdubbeld het hcg in je lichaam!

Succes meid, duim voor je!

Liefs Daisy

Ik had gister ook een heel licht streepje en vannochtend een duidelijkere streep... toch geloofde ik het niet helemaal dus een digitale gedaan en ja hoor zwanger...Als ik jou was zou ik morgen of overmorgen met ochtendurine testen dan moet de streep donkerder zijn als je zwanger bent! zal voor je duimen!

Thanks meiden!

@Lynn, ik bedoel meer dat het misschien een soort hele vroege miskraam zou zijn dit weekend. Net als dat je wel eens hoort dat mensen bij de test van moeders voor moeders positief testen en dat dan daarna op de echo blijkt dat het hartje al een paar weken niet meer klopt.
Het is zo'n kruidvat 2voor5 test en dan moet je 5 minuten wachten. Ik heb de timer van m'n telefoon gezet, maar tussendoor ook al een aantal keer gekeken. Ik weet dat een negatieve test later toch "positief" kan worden, dus vorige keer heb ik de test ook meteen weggegooid..... Maar die test was ook witter dan wit en hier stond toch echt een heeeeeeel licht streepje. Pffff en ik maar bij iedereen schrijven een streep is een streep, haha
Mijn NOD heb ik op maandag de 12e gezet, maar dat was uitgaande van een cyclus van 28 dagen. Mijn vorige was 26 dagen en die daarvoor 27. Dus grote kans dat deze cyclus ook korter is....
Oh en Lynn, ik weet dat je het goed bedoeld hoor, ik vind het alleen maar fijn dat jullie met me meedenken!

Oh, ik vind het zo spannend....!!!

Ik had vandaag natuurlijk niet met ochtendurine getest, dus misschien dat ik toch morgenochtend al nog een keer test. Morgen zijn we ook 10 jaar samen, dat zou een mooi kado zijn ;-)

Nou, ik houd jullie op de hoogte!!

En Lynn, heel veel succes morgen!

Lieverd,

Ik ben blij dat je het niet negatief op vat! Ik lees nu je andere verhaaltje en heb je denk ik verkeerd begrepen in je eerste schrijven..... Ik dacht nl dat je 's ochtends had getest, je test had laten liggen en 's middags weer had gekeken dus met een tussenpose van wel een paar uur, maar ik begrijp nu dat dat dus helemaal niet het geval is. Excuus daarvoor! Meid, zoals ik ook al schreef: morgen ochtend gewoon met ochtend urine testen en dan kan het bijna niet anders als dat je een donkerder streepje gaat zien want zoals je zelf ook zegt: een streep= een streep! :) Yoehoeeee.....het zou toch wat zijn! Ik duim voor je!

Liefs Lynn.
P.s. bedankt voor je succes wens! :)

Owww spannend! Heb ik toch waarschijnlijk wat goeds gedaan vandaag door jou een test te laten doen! Hoop het echt dat het voor jou raak mag zijn deze ronde!
Allebei morgenochtend maar testen dan!

en dat van een streep is een streep zeg ik ook altijd tegen iedereen.. Maar als het dan bij jezelf is, is het toch altijd weer anders he!

Liefs

Terug
Bovenaan