Ooohhh wat ben ik erg...!!!!

Oh wat spannend! Nou een evt indroogstreep zit er niet zomaar als je niet zwanger zou zijn (althans niet op die plaats ;)) dus kans is groot dat je zwanger bent!!!!!!! Ik ga duimen!! Morgenvroeg nog eens testen...

Wat spannend zeg! Streep is streep maar het kan idd ook zijn dat je zaterdag gewoon ongi word en je een vroege mk hebt.. dat schijnt ook vaak te gebeuren.. ik heb zelf altijd pas op mijn NOD getest.
En over die indroogstreep.. ik heb dat werkelijk nog nooit meegemaakt.. ik heb veel witte lege testen al gehad.. en die heb ik nog nooit positief zien worden..
Ben benieuwd morgen! Alvast voorzichtig gefeliciteerd! Je bent dan de 3e op rij volgens mij:)! Jennifer23 mama2dex en jij:)

Spannend meiden! Ga duimen!

Owow spanden ik ben als het draaien als zelf dat weet ik ff niet maar ppfff wachten tot morgen hihi
Knuff

hahaha
van harte meid! blijft nog even spannend... maar alvast proficiat!
ik ben er uit ik ga morgen ook testen hahaha eigenlijk ma mijn nod... maar dat is op 5 weken. (zeer onregelmatige cyclus) ik wordt gek. heb al 5 dagen last van mijn onderbuis. een soort van spierpijn zeg maar. verder geen klachten.... en moe en chaggi maar dat kan ook komen door mijn drukke schema;)
veel succes de komende dagen!

Voor degenen die mijn andere bericht "update" niet hebben gelezen... Ik heb gisterochtend getest met ochtend urine en weer een streep!! Ook iets donkerder dan die van woensdagmiddag.
Nu maar hopen dat ik het weekend gewoon doorkom ;-)

Terug
Bovenaan