Ooooh wat stom!

A

Anoniem

Guest
Ik ging van de week al lekker tijdens mijn vraag voor hulp bij sollicitatiebrieven, maar vandaag maak ik het wel erg bont!
Ik ben vanmiddag boodschappen gaan doen en soms heb ik heel weinig nodig en leg ik het gewoon even op de kap (lichte dingen), maar vandaag had ik een pak Lige gepakt en een fles diksap, onderin het mandje gelegd, vervolgens een zakje wortelen en 3 kleine  blikjes tonijn bovenop de kap gelegd. Ik reken gewoon af en loop de winkel uit, ben ik halverwege de terugweg naar huis, denk ik: 'oeps, helemaal die liga's vergeten af te rekenen', ik kom thuis en zie de fles diksap ook nog liggen: ook niet afgerekend. Nou ja, had geen zin om weer een half uur terug te lopen, dus zie het maar als een 'mazzeltje'  
Ik ben thuis en doorloop heel Joey's avondritueel, leg hem dus te slapen na zijn laatste fles van 18.30, kruip zoals gewoonlijk nadat ik hem in bed gelegd heb even achter de computer en zie dat ik me een uur vergist heb (had op de klok van de oven gekeken en vergeten dat die nog altijd niet goed staat): was het 17.30u dat hij zijn fles kreeg.
Nou, dat wordt morgenochtend een vroegertje...
Hoop dat ik die paar hersencellen die ik had ooit ook weer terug krijg...

hahaha die boodschappen daar onderin het mandje, dat is mij ook al eens over komen! Was dus een gratis chocoladevla met slagroom die avond  . Ik voelde me wel schuldig hoor....

ow erg he dan voel je je schuldig terwijl je er ijgelijk niets aan kan doen ik hep het is met een pak luiers gehat maar je kan het ook als mazel zien idd bij mij was het toch 10 euro
gr stephanie

Haha, ja...bij mij was het toch ook wel een paar euro. Ik had het hier neergezet en dacht later: 'o'jee, straks krijg ik allemaal reacties van 'je had het terug moeten brengen, het is toch diefstal, of wat dan ook'. Haha, maar van dat uur eerder gaan slapen baal ik wel, hoor. Het was net zo gezellig

Haha, je vindt het toch niet erg dat ik even moet lachen, hè? Ach... ik had een periode dat ik iedere keer weer het krat bier onder op het karretje vergat af te rekenen, dus je zal mij niet horen over diefstal. Ik denk dat dat iedereen wel eens overkomt.

Groetjes Ilona

hahahahaha dat overkomt iedereen wel eens volgens mij. Ik heb inderdaad ook eens en krat bier meegenomen onderop het karretje en vergeten te zeggen.
Laatst was ik bij prenatal en kocht twee dingen. Buiten kwam ik er achter dat ze maar 1 ding had afgerekend, mijn voordeel 8 euro, ben niet terug gegaan  maar voelde me toch wel schuldig.
Ja en die fles een uur te vroeg hihihi toch maar even je klokken gelijk zetten .

groetjes Sonja

Vreselijk, he! Wanneer wordt die zeef bovenin eindelijk weer een geheugen???
Dat vraag ik me wel eens af. Die "truc" heb ik ook al een keer gedaan in de supermarkt.... Voelde me echt blond
De laatste tijd (en dat vind ik echt een beetje eng hoor!) ben ik 3 keer vergeten de auto op slot te doen!! Gelukkig zijn er nog heel veel eerlijke mensen in dit land en stond mijn auto er telkens nog...

Veel sterkte dames

ik vergeet tegenwoordig altijd de auto op slot te doen en krijg dan commentaar van mijn man: dat we dan wel niet meer in r'dam wonen maar dat er in meppel ook criminelen zijn!

Terug
Bovenaan