Ooooh wat stom!

Ik had een keer een hele kar barstens vol, nog een krat bier en een doos luiers (2 pakken voor weinig)..... Ze was al begonnen met scannen, maar ik was nog niet eens klaar met alles op de band te zetten. Ik heb haar een paar keer gezegd dat ik ook nog een krat bier en luiers op de kar had staan en dat ze maar moest aangeven wanneer ik ze aan moest geven om te scannen. Die doos had het veel te druk met kletsen en gaf helemaal geen aandacht aan het kassawerk. Toen ik moest afrekenen vroeg ik nog of het bier en de luiers er ook bijzaten. Ja ja.... pfff Dat kreeg ik te horen.
Toen ik buiten stond en de bon nog eens goed ging nalezen, zag ik geen bier en ook geen luiers staan. Ik had het helemaal gehad en ik vond het goed zo. Niet eerlijk, maar ik was er ff klaar mee.
Kleptomane.... MJW

Haha, wat een lollige verhalen allemaal. Gebeurt iedereen denk ik wel eens (mij nog nooit trouwens). Mijn buurvrouw wel, die  was laatst aan het winkelen in een hele dure kledingzaak met haar dochtertje van 1 op haar arm. Toen ze buiten kwam, zag ze dat dochterlief 2 paar sokken uit de winkel in haar handjes had. t Waren lelijke dingen, dus ze heeft ze maar snel teruggebracht.

ik schijn dus een keer toen ik anderhalf was een pakje in de kinderwagen getrokken te hebben bij de hema. mijn moeder kwam er thuis pas achter en het paste precies!

jaja... die auto op slot! Ik ben het vorige week 4x vergeten. Dave was boos!!!

Hè, gelukkig, ben ik niet de enige, haha. Het was trouwens geen vroegertje, mijn prinsje kwam netjes om 18.30u
Skipke, jij was er al vroeg bij, haha. Grappig!!

haha, ik heb laatst zelfs de sleutel in het contact laten zitten bij de supermarkt, stapte na het boodschappen doen net zo makkelijk in en merkte het pas toen ik de radio hoorde...voelde me wel heeeeel dom toen

Terug
Bovenaan