Oooohh... ik weet niet of ik het al mag zeggen maar....

nog gefeliciteerd met Finn!!!!!
en natuurijk gefeliciteerd met Luuk!!!!!!!!!!!!
rust lekker uit en laat je verwennen.
en geniet enorm van jullie vernieuwde gezinnetje.
groetjes sylvana

Cadeautje voor Finn!!!

Jaaaaaa, Luuk is er, ongelofelijk! Ben er nog vol van:
Dacht zaterdag, begin van de avond nog dat ik weer voorweeen had. Had ik al twee dagen een beetje. Maar binnen twee uur hield ik het niet meer en om 11 uur waren we in het zh. Wat vol was, whaha, of ik eventjes op de gang kon wachten tot ze wat geregeld hadden. Nou, daar lag ik binnen no-time overgevend op de grond... had ineens een kamer ;-) en om half twaalf kon ik naar de verlos waar ik (godzijdank) 8 cm bleek te hebben. Om 1 uur mocht ik persen maar kreeg 'm er niet uit. Ivm met de ks moest dat wel vlot gebeuren dus na een uur persen kreeg ik een vacuum (en een knip) en kwam Luuk om 02:37 ter wereld. 51 cm en 3795 gram. Zal niet zeggen dat het te doen was maar de pijn ben ik al vergeten, echt waar. Was heftig maar had het niet willen missen. Ben super trots. Luuk is, natuurlijk, heel lief. Drinkt aan de borst. Slaapt overdag en wil snachts om de twee uur voeding, moeten we nog eventjes regelen dus ;-). En Stijn is heel zorgzaam maar heeft ook zijn momenten met zijn mamma nodig. Heb een heerlijke kraamhulp en hoop snel niet meer zo beurs te zijn. Moet maar veel rusten, zeggen ze... Als ik iets opgeknapt ben zet ik een foto op Hyves. Onwijs bedankt voor al jullie lieve reacties tijdens de 10 dagen na overtijd en nu.

Liefs trotse mamma van Stijn en Luuk.

Yeah! Ben zo blij om van je te horen!!
Wat heb je het goed gedaan meid!
Tis ook wel een flinke vent voor z'n iel meiske als jij. Dus logisch dat ie er niet zonder slag of stoot uit wilde. Ben in iedergeval errug trots op je hoor.

Heftig zeker weer, die heeeel korte nachtjes. Phoe!

Laat je nog maar lekker in de watten leggen hoor. We komen snel Luukje bewonderen.

Dikke kus,

Tante Tess

Terug
Bovenaan