A
Anoniem
Guest
Ik ben zwanger! Ik heb juist een test (Clearblue) gedaan want ik kon het niet meer uithouden (NOD was gisteren) en er verscheen onmiddellijk een plus!! Ik kan er niet vanover en ik kan het niet geloven. Ik heb m'n zus gebeld en ze was in de wolken. Sevens ga ik m'n vriend verrassen als hij thuiskomt. Ooooh!! Ik weet dat het nog heel pril is dus ik durf het precies niet echt volledig gelukkig zijn. Er kan nog zoveel misgaan. Maar dat zal iedereen wel hebben zeker?
Ik vind het super!!
Hoe gaat het bij de anderen die rond deze tijd NOD hebben of hadden? En kriebels? Hoe staat het bij jou? 'k Heb gelezen dat je hebt getest maar het was negatief, misschien later nog eens proberen? Hou ons om de hoogte!
Veel liefs, veel bisous en veel glitters voor iedereen! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Een dolgelukkige Alysse
Ik vind het super!!
Hoe gaat het bij de anderen die rond deze tijd NOD hebben of hadden? En kriebels? Hoe staat het bij jou? 'k Heb gelezen dat je hebt getest maar het was negatief, misschien later nog eens proberen? Hou ons om de hoogte!
Veel liefs, veel bisous en veel glitters voor iedereen! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Een dolgelukkige Alysse