OOOOOOOHHH !!!!!!!!!!!!!

Hey meis!
Je weekend kan niet meer stuk!!
Geniet er lekker van!!! Gefeliciteerd!!

Liefs!!!

Hoi!!

Bedankt voor al jullie lieve reacties!! Mijn vriend was ook in de wolken, hij had er tranen van in zijn ogen. Maandag gaan we nog een test doen, om 200% zeker te zijn en dan gaan we het aan zijn ouders vertellen. Ook al is het nog pril, we willen het hen graag vertellen, ze zullen een grote steun zijn.

En of ik het al wat voelde? Goh, ik weet het niet zo goed. Ik hoopte wel maar dat doet iedereen. Om te beginnen had ik de week na m'n eisprong steken in m'n buik ter hoogte van m'n eisprong. Dat is overgegaan en afgelopen week heb ik veel last gehad van pijn in m'n onderbuik. Precies of ik ongi moest worden maar normaal gezien heb ik daar geen week op voorhand last van. En ik moet ook vaker plassen, m'n haar wordt heel snel vettig en ik had (vond ik) ook een zeer zachte huid. Ik weet dat iemand nog eens gezegd heeft op het forum maar ik ben vergeten wie. Dat zijn zo de dingen die ik opgemerkt heb. Oh ja, ergens in't midden was ik ook precies heel emotioneel. M'n vriend en ik waren aan het grappen tegen elkaar over elkaar en op een of andere manier kon ik er minder goed mee om dan anders en ik heb 2 maal tranen met tuiten gehuild, terwijl het eigenlijk helemaal niet nodig was. Vreemd vond ik dat toen maar ik kon het niet tegenhouden. Achteraf wel zeer grappig! Enfin, dat waren zo de dingen die ik opmerkte bij mezelf dan. Een lichaam, het is toch iets vreemd vind ik. Ah ja, we zaten in de 2 ronde.

Ik wens jullie allemaal heel veel succes en hoop dat jullie ook allemaal snel zwanger zijn!!!
Veel liefs! Bisous
Alysse

Hallo,

Gefeliciteerd hoor!!!
Geniet er maar lekker samen van!!!
Blijft toch spannend de beginperiode, maar blijf vooral positief!!!
Succes verders met je zwangerschap!!!

Liefs Sandy 9wk

Van harte gefeliciteerd, geniet maar lekker van dat kleine wondertje in je buik, hoe pril het ook is.
En  wens je een onbezorgde zwangerschap toe.
Liefs van Miena.

Hoi Alysse,

GEFELICITEERD!!
Geniet er van!!

Wat ik heel leuk vind is de 'symptomen' die je beschrijft, die herken ik wel.
Moest gisteren ongesteld worden en nog niks, dus we blijven wachten.

Jij veel plezier met je zwangerschap

hoi alysse

gefeliciteerd en lekker van genieten.
MIjn nod dag was vorige week zondag dus ben nu een week overtijd.
Heb in tussentijd al 2 testen gedaan van eigen da merk maar alle 2 negatief!
We zitten nu denken om een test te halen van clear blue misschien is die wel beter.

Terug
Bovenaan