Ooooooooooooooooooooooo my god..............!!!!!

Ik ben zwanger!!!!!!!!!!!
En heb net een heel verhaal zitten typen over hoe het liep, maar drukte op een verkeerde knop: alles weg...............!!!
Nou ja, ff kort, heb de hele nacht liggen dromen over positieve testen (en ook geloven dat ik niet sliep en dat alles echt was) en ik had gisteren al bedacht dat ik vanochtend een test zou doen, had een raar gevoel ik m;n onderbuik steeds... dus test gedaan, maar een van matcare en we weten inmiddels allemaal dat die niet het meest duidelijk zijn (thanx costa!) maar in  der verte zag ik wel iets, ik denk daar gaan we weer (testje kon er eigenlijk niks aan doen, ik heb zaterdag pas m'n NOD !!!). Maar voor noodgevallen had ik ook nog zo'n Clearblue geval, geen digitale, dus dacht ik gebruik die maar. En gelijk een mooi groot kruis!!!!!!!!!!
Meiden, ik ben zo bang als wat maar ook wel blij!!! Ik ... in m'n broek echt waar!!! Vriendje is al op het werk, kreeg ik niet te pakken, maar nu weet ie het, staat ook te trillen!!!!!!
Ik hou jullie op de hoogte!!!
Liefs Solleke

Hoi Solleke,

Van harte gefeliciteerd!!!

Ik zat net vanmorgen te bedenken dat ik je wilde vragen of je al wat merkte wat zou kunnen duiden op een zwangerschap. Maar je bent ZWANGER, jippie!!!

Ik ben ook helemaal fan van de clearblue testen. Die geven tenminste wat sneller al een duidelijk antwoord.

Heb je al bedacht wanneer je bent uitgerekend? Ik denk namelijk dat we niet zo heel veel schelen.  Ik ben ongeveer 9-4-'06 uitgerekend.

Groetjes Nanda

Hoi Solleke,

Ik zat 28 weken geleden ook nog op dit forum maar zit inmiddels op het oktober forum.
Ik las je berichtje en wil je van harte feliciteren!!
Eerst nog maar ff genieten van de positieve test meid, voor de angst heb je nog tijd zat (kan je vertellen dat onzekerheid erbij hoort).
Ik hoop dat alles goed gaat, geniet ervan!!

Liefs Po

Dank je wel voor jullie reacties! Ik ben als het goed is 15-04 uitgerekend, dus dat scheelt niet veel Nanda! Leuk!
Maar ik zit nog steeds te trillen en ben helemaal ontdaan! Kan nog niet echt genieten, want ik vind het nog zo onwerkelijk!! Maar we gaan ons best doen!!
Liefs Solleke

Whaaaaaah te gek zeg!!! Wat een goed nieuws weer.
Ik vind dit zo geweldig voor je helemaal top meid.

Probeer naast het trillen ook alvast een beetje te genieten.

Heel veel liefs en een dikke knuffel,
Daantje

Hoi Solleke,

Gefeliciteerd zeg!! Helemaal super. Hoop voor je dat je er snel echt van kunt genieten. Het moet natuurlijk eerst weer even doordringen! Heerlijk.
Wens je natuurlijk een hele fijne zwangerschap. Met in april een prachtige zoon of dochter. Wordt het lekker weer lente en kun je mooi op pad met de kinderwagen om jullie wondertje aan de hele wereld te laten zien.
Super.

Liefs Ineke

ZEG DAT WEL!!!! ooohh my god!!! VAN HARTE GEFELICITEERD!!! Ja en zal ik je zeggen dat ik ook van positieve testen heb gedroomd????? Maar ik weet niet meer of dat nu voor mijn laatste menstr was of niet.....mmm

Joh!!! Wat goed zeg!! Geniet ervan en we duimen met zn allen dat het heeeeeeeeelemaal goed gaat komen!!!

Proost!!!  (ja drankje mag nu niet meer he??? hihi)

Liefs Costa

Terug
Bovenaan