Ooooooooooooooooooooooo my god..............!!!!!

Wow, weer een zwangere!! Gefeliciteerd joh!! Dus nu allemaal maar dromen van positieve testen!! hihi. Hoop dat je een lekker onbezorgde zwangerschap krijg, probeer er lekker van te genieten!!

groetjes Patricia

WWWWHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA,

Wat gaaf!!!!
Heb wel ff met tranen zitten lezen hoor (sorry, hormoontjes....)
Ik ben ontzettend blij voor je meid.
Ben zelf nog heel onzeker en wacht maar, en wacht maar....
Tijd dat het dinsdag is.
Probeer er wel van te genieten, ook al is dat soms misschien wat moeilijk.

Veel liefs,
Winnie

Hey meiden,

Wil jullie toch nog ff komen lastig vallen: ik ben zo blij!!!!!!!!!
Zo blij dat ik weer zo snel zwanger ben geworden. Ik vind het wel enorm spannend hoor, maar moet eerlijk bekennen dat het happygevoel wel meer aanwezig is dan de angst, en dat had ik de vorige zwangerschap absoluut niet. Kan ook meespelen dat m'n vriendinnetje een babietje heeft en dat je nu van zo dichtbij mee kan maken hoe geweldig dat het eigenlijk is (vooral dat huilen de hele nacht door enzo.......!!!). Maar ik ga dadelijk bellen naar het ziekenhuis, mag voor over ongeveer 3 weken een echo laten maken. Vind het wel een beetje snel van mezelf, maar bellen moet ik toch, en zwanger ben ik toch!!

Meiden, ik hoop ontzettend voor jullie dat het jullie ook snel weer mag lukken, echt waar!

En Winnie, dit is toch geweldig he!!!

Liefs Solleke

Hoi Solleke,

Heerlijk dat je zo kunt genieten, je valt mij er niet mee lastig hoor!! Hou er wel van af en toe een leuk bericht hier te kunnen lezen!!! Hoop je snel te volgen.
Het is vast je voorgevoel dat het nu goed zit!! Achteraf ben ik ook al die tijd bang geweest dat het mis zou gaan, niet normaal en dat bleek dus juist te zijn. Denk dat je het wel aanvoelt. Zo merk ik dat ik deze maand helemaal niet met testen bezig ben terwijl ik er de vorige maand zo neurotisch mee omging. Zou het ook een voorgevoel zijn, dat ik stiekem weet dat het zover is??? We wachten af.
Hoop dat je snel mag komen voor de echot. Ik mag nu ook komen met 7 weken! Om het hartje te horen!!!
Genietse,

Liefs Ineke

WAAAAAAAAAAAAAAAUWIE SOLLEKE,

Wat een mooi bericht meid.

Ik hoop voor je dat alles goed mag blijven gaan, geniet ervan joh.

Leuk zo'n bericht nu ik net   terug ben hahahahaha.

Dat is echt het betere werk hoor.

veel liefs Hester

Terug
Bovenaan