oorbelletjes

hoi hoi

ik zit al een tijdje eraan te denken om karlijn oorbelletjes te geven maar ik durf niet zo goed
ben bang dat t pijn doet of dat ze ze eruit trekt

welke meisjes hier hebben al oorbelletjes en op welke leeftijd hebben ze die gekregen?
hoe reageerde ze erop toen ze gezet werden en hoe gaan ze er nu mee om?

liefs maurilla

nathalia heeft oorbelletjes sinds ze 6 maanden was.

we hebben ze expres zo vroeg laten zetten omdat ze er dan nog geen erg in had en er dus ook niet aan ging zitten. hoe ouder kids worden, hoe meer ze er aan gaan zitten dachten wij.

bij t schieten zelf heeft ze 5 min gehuild, daarna is ze in diepe slaap gevallen en heeft er daarna nooit meer erg in gehad.
ze weet nu dat ze wel oorbellen heeft, maar ze zit er nooit aan.

aleiyah krijgt ze ook als ze 6 maanden is.
om de zelfde reden als we toen bij nathalia hadden.

ik zelf was 2 maanden toen ik mn eerste gaatjes kreeg, 11 met mn 2e gaatjes en 18 met mn 3e gaatjes.

liefs, do

onze dochter heeft ze gekregen toen ze 5 was, zij wilde het toen zelf.
Bij ons doet de juwelier het alleen als de kinderen het zelf willen.
Lang de zweerknopjes in laten zitten en verder geen last mee gehad, ieder moet het voor zich weten maar ik ben niet voor oorbelletjes op jonge leeftijd maar die keuze is persoonlijk, ik vind het wel schattig staan een kleine uk met oorbelletjes maar ik heb de keuze niet gemaakt om hetzo vroeg te doen

Wij wachten er ook mee tot Silke zelf aangeeft dat ze oorbellen wil. Vind het wel heel leuk dus hoop dat ze het straks wel wil maar wij beginnen er niet over. Ze moet er uit zichzelf mee komen...

Groetjes,

Ik heb alleen jongens (tot nu toe) maar ik vind 2jaar wel erg vroeg om gaatjes te laten schieten, zie er op die leeftijd ook de meerwaarde niet van in, laat staan met 6mnd, snap ook niet dat iemand die al zet juwelier of wie dan ook..ieder zijn/haar keus zullen we maar zeggen.
Ze hebben ook leuke clipjes die je in de oren kan doen als het kind erom vraagt..

Gr MJ

ik wacht denk ik ook af tot ze er zelf mee aankomt al zegt ze t nu soms als ze een ander kindje ermee ziet maar om dat nu serieus te nemen?
al vind ik het ook erg schattig staan

liefs

Ik was zelf bijna 3 jaar, maar kan me er niets van herinneren, mijn moeder zegt ook dat het gewoon goed ging en we bij het schieten niet gehuild hebben, en ze er ook niet uit trokken o.i.d.

Succes met de beslissing,
Liefs Marina

Ik was 6 jaar, hier heeft gee van m'n 3 meiden al gaatjes.De oudste is 8,5 jaar, ook zij heeft ze niet...
Ik vind de theorie van Do wel goed eigenlijk, als ze zo jong zijn is het niet anders dan een prikje halen bij 't cb, da's ook effe huilen en dan is 't weer over.Maar hier dus nog niet, heb altijd gedacht, laat ze er zelf maar mee komen.We zien het wel...
Gr.Roos.

Terug
Bovenaan