oorbelletjes

hihi was eigenlijk best nieuwsgierig geworden en heb dus in mn plakboek gekeken,
ze zijn een week voor mijn 3e verjaardag geschoten, en ik kreeg zn van mijn oma zodat ik trots zonder knalrode oorlellen mn oorbellen kon laten zien haha.

Heej meiden,
wanneer kregen jullie zelf gaatjes en hebben jullie zelf gaatjes?

Liefs Marina

Ik heb zelf oorbellen gekregen toen ik ongeveer 5 jaar was. Ik vind ook dat mijn meiden er zelf voor moeten kiezen. Het is hun lijf.

Ik vind oorbellen bij kleine kinderen echt niet mooi staan, dus ik zal ze Zarah ook nooit nu al geven. Zij krijgt ze wanneer ze zelf wil. Ik heb geloof ik zo rond mijn 8ste mijn eerste gaatjes gekregen, en ergens toen ik 14 was heb ik de 2de erbij laten schieten.

Ik vind trouwens wel dat als je ervoor kiest om kleine kinderen oorbellen te geven, dat je het dan zo vroeg mogelijk moet doen, zoals bij Do. Dan vergeten ze het sneller en ze zitten er inderdaad niet aan. Denk dat Zarah daar nu de leeftijd niet voor heeft, haha!

k weet nog wel 2 jaar terug, op t feb forum....
hele discussie! hihihi ik had die gaatjes bij nathalia laten schieten en had een fototje geplaatst met die schattige oorbellen. men o men wat waren er veel tegen zeg hihi hele discussie, terwijl ik alleen maar dacht: das leuk, dat ga ik met t forum delen hahaha.

op deze leeftijd zou ik ze niet laten prikken omdat de kans heel groot is dat ze er de hele tijd aan gaan zitten. het besef is er nu heel goed. dus als nathalia ze nog niet zou hebben, zou ik nu ook wachten totdat ze er zelf mee zou komen.

oorbellen bij jongens vind ik zowieso niet cool, zeker niet bij kleine jochies, maar ook dit is ieder voor zich.

liefs, do

Ook hier 3 meiden, die nog geen oorbellen hebben. Onze middelste dame heeft er wel interesse voor, dus zij mag op haar 8e verjaardag (als ze dan nog wil) wel gaatjes laten prikken. De oudste dochter vindt oorbellen vreselijk, dus die zal ze voorlopig niet laten zetten.
Iedereen z'n eigen voorkeur en mening hierover, helemaal prima! Zelf willen we graag dat de kinderen hier bewust voor kiezen als ze het leuk vinden, en dus doen we het niet vóór het 8e jaar, hebben we hier maar afgesproken. Ik weet niet hoe ik zou reageren als zoonlief een oorbel zou willen.... :), is voorlopig niet aan de orde.
Succes met beslissen!

DO ik weet het nog goed ja hihihihi.
Hannah heeft gelijk ieder zijn eigen mening en voorkeur.

IK wacht er ook mee tot Shanice het zelf aangeeft maar hier doen ze het ook pas bij de leeftijd vanaf 6 jaar dus eerder zal ook niet lukken.

wat een hoop reacties hahaha

wij hebben besloten ook te wachten tot ze een jaar of 4 is en er dan ook zelf om vraagt
ze wilt het wel omdat andere meisjes op t psz ook oorbelletjes hebben maar ik durf het niet aan

we wacten geduldig af hahaha

liefs

Terug
Bovenaan