hallo
bedankt voor alle lieve reactie's
Gister opgebeld naar de ha maar de assistente gaf aan dat ik wel kon komen maar da de ha niet zou komen...
maar het bezoek gaf het volgende; ze heeft geen ooronsteking mee maar het was wel nog geirriteerd en dusdanig dat ze er last van kan hebben, ook is haar keel wat rood en dat verklaart dan ook de leeuw geluiden die ze maakt (en ze is niet eens meegeweest naar de forumdag haha) zelf vind die geluiden wel grappig want ze gilt en kraait alles bij elkaar...
we hebben een verlenging van de ab kuur gekregen t/m maandag, we moeten erdan mee stoppen omdat ze blijkbaar maar 10 dagen achter elkaar zo'n kuur mogen hebben...
zo op zich gaat het wel maar als ze op bed ligt, zit haar neus vlug dichtb en met een tutje is dat een ramp, zo zielig...bij ons liggen (met haar hoofd op mn arm waardoor haar hoofje wat schuiner ligt en haar neus wat meer open blijft gaat het gelukkig wel) en tja mama moet dan maar lekker knuffelen. ik hoop dat ze maanda wel weer een stuk meer beter is want dan moet ik ook weer gaan werken, maar ja oma is ook dol op haar en zal ook zeker wel knuffelen met haar hihi
Groetjes Veronique