oorthermometer

Ik wil een oorthermometer kopen. Op internet kom ik hele uitlopende ervaringen tegen van merken en van goedkoop naar heel duur,
Wie heeft er een oorthermometer, wat voor merk,type, en hoe zijn je ervaringen?

Groetjes
jama mv thijs

Ik heb er een van Braun. Een heel supersonisch ding. Maar uhm ik gebruik hem alleen in het medicijnkastje. Ik vind het helemaal niet handig. Milan of Jorick vinden het niet prettig om dat ding in het oor te hebben en gaan dan stug met het hoofdje heen en weer. Dus ik heb gewoon een goedkope digitale thermometer. Dit bevalt me tien keer beter. Milan vind het niet prettig om hem er in te doen, maar daarna ligt hij wel stil.
Maar goed het is natuurlijk per persoon/huishouden verschillend....

Succes met de aanschaf en alle keus die er is...

Jolanda

Ik heb er ook eentje en ik vind het ook geen fijn ding en gebruik hem dan ook nooit. Ik vind hem niet nauwkeurig en ook Jamie gaat met zijn hoofdje schudden enzo. Ik vind het echt zonde van mijn geld geweest. Ik heb er ook eentje van Braun.

Gr. Natasja mv Jamie

Hoi,

Ik heb dus ook 1 en ook ik ben er totaal niet tevreden over! Het meet niet nauwkeurig! Hjerre had bijvoorbeeld een temp van 37,1 bij de oorthermoter, terwijl hij gloeide van koorts en bij de gewone thermoter een flinke koorts had van 39,5......

Ik kan je het dus echt niet aanraden...

Groetjes Hanneke

hey

ik ben wel tevreden over de braun, zeker bij mijn iets oudere kinderen van 5 en 7
Die vinden de ouderwetse methode echt een verschrikking. Hier kan ik geregeld mee temperaturen en vinden ze prima.
je moet alleen wel opletten dat je hem goed gebruikt, maar ik vind het een uitkomst!

Pascal

Ook ik heb een oorthermometer van Braun. Bevalt me prima en ik zou niet meer anders willen. In het begin hebben we de gewone en oorthermometer naast elkaar gebruikt om te kijken of er verschil inzat, maar dat was niet zo. Wel is het bij baby's wat moeilijker te gebruiken vond ik (kleine oortjes)    

Ik sluit me volledig aan bij Ness. Wij hebben ook een Braun gekocht. Voor deze gekozen omdat ze die bij de HAP ook gebruiken. Ook een paar vergeleken met rectale temperatuur, geen verschil. Wel doe ik altijd alletwee de oortjes. Er kan nog wel eens in één van de oren een beetje oorsmeer in de weg zitten. Ik vertrouw er blindelings op.

Ik vind het persoonlijk super dat ik Renée niet helemaal uit haar slaapzak moet halen en uit moet kleden als ik 's nachts haar wil temperaturen. Ze laat het wel heel goed toe moet ik zeggen.

Als je wilt kan ik vanavond het precieze type nog doorgeven. Zit nu op mijn werk.
Ik weet wel dat er heel veel verschil in zit. Mijn ouder hadden er één van de Aldi en die af 37,2 aan terwijl die van ons 39.1 zei. Het is dus van essentieël belang dat je een goede koopt, anders is het gelijk weggegooid geld. Dan kun je idd beter gewoon blijven temperaturen.

Groetjes,
Evelien

Terug
Bovenaan