oorthermometer

Let op dat voor kleine kinderen alleen een goede oor thermomether zin heeft en dat je een thermomether hebt waar je hoesjes om het meetstukje moet doen. Andere aparaten worden snel vuil en meten met name bij kleine kinderen niet goed. Braun is idd een goede optie.

Verkeerd gebruik, dus de hoesjes niet gebruiken of niet vaak genoeg wisselen zorgt voor verkeerde temperatuur meting.

Annemieke

Hoi,

Ik heb ook geen problemen gehad met de oorthermometer, Tess vindt het ook prima als ik het doe. Ik doe altijd 2 oortjes, het ene oortje is altijd 0.5gr hoger dan de andere door het Hemangioom. Dat is voor mij een goede controle.
Je moet hem ook goed aanduwen anders werkt het inderdaad niet goed.

Groetjes Nanda

Ik heb er ook een van Braun, was wel duur, maar had ik kunnen kopen van punten, was iets van 70 euro ofzo als je hem normaal zou kopen, maar hij is echt super, zou echt niet meer zonder willen. Mijn oudste dochtertje, van 4, wil ook niet dat ik met zo'n ouderwetse kom en dit wil ze wel

Maar mij is toen ook aangeraden geen goedkope te kopen, maar echt een goeie, deze die ik heb gebruiken ze ook in het ziekenhuis

Ik ben dus weer niet kapot van de oorthermometer heb er wel eentje van braun
Delano heeft dus afgelopen weekend in het ziekenhuis gelegen.
En hebben ze dus even met beide gecontroleerd, en vond er zeker veel verschil in zitten.
Met oor was het 39.3 en met de gewone 40.1
Dus ik hou het gewoon bij de ouwerwetse thermometer hupsakee in de bil

Groetjes Kim

Hier geen oorthermometer.
Ze meten minder nauwkeurig.
Op mijn werk gebruiken we ze ook niet meer(kinderopvang).
We gebruiken de gewone thermometer met hoesjes.
Maar als je kindje een gewone thermometer echt verschrikkelijk vindt ,kan het wel een goede opte zijn natuurlijk,maar hij meet gewoon minder nauwkeurig.
groetjes piewie

Hallo dames,

Wij hebben hier de Braun type: 6023.
Echt een wereld ding.
Idd met kapjes voor de hygiene. Zonder die kapjes werkt hij trouwens niet.

Groetjes,
Evelien

Terug
Bovenaan