op co geweest bij verloskundige

gelukkig was alles goed. was nog niet ingedaald ligt lekker met haar kont naar beneden. vind het verstandig om nog 10 weken een hulp te nemen voor stofzuigen en bijv badkamer ofiets.. nou daar moet knog even over denken. heb nu veel last van me bekken maar heb gister ook veel gedaan. als kme gewoon rustig hou dan gaat het wel. dus we zien wel. heb nu wel een buik van 27 cm en ben nu bijna 30 weken. en jullie?

hoi meid

ik moet donderdag op co
de kleine lag laatst wel met hoofdje beneden

ik ben nu 33,4
En ik heb al weken geleden iemand via marktplaats gezocht en gevonden.
Bij de vorige zwangerschap was het heel raar om het over te laten aan iemand anders.
maar nu vind ik het heerlijk, elke week wordt mijn sanitair goed schoongemaakt, mijn bed opgemaakt, het huis ff stofgezogen en gestoft.
Dingen die mijn man er niet bij kan doen, als hij het wel kon was het strijd want hij ziet het niet zo als ik.
Nu heb ik de rust dat alles schoon is.

ik betaal 10tje per uur

Denk er over na, het is rust voor jou en je man en het wordt schoon. misschien niet zoals jij dat doet, maar is dat nu zo erg?
straks kan jij het zelf weer en doe jij het lekker op jouw manier. nu is het tijd om verwend te worden.

enne ji jhoudt energie over om je helemaal voor te bereiden, die babywas en laatste shopping enzo

Fijn dat alles goed was.ik mag morgen weer na 4,5 week dus word tijd,meteen een groeiecho ben zo benieuwd.
heb je niemand in de fam die bij kan springet hen in het huishouden??anders op gemakje als je een vreemde niks vind,je heb nog de tijd.ik vind soms ook zwaar hoor om alles goed bij te houden....maar probeer hoofd maar koel te houden....

liefs jootje

Ja, vervelend is dat voor je zeg! Ik ben gisteren op controle geweest en de kleine ligt er al helemaal klaar voor, en dat met 32 weken! Ik ben zelf behoorlijk eigenwijs en ga vaak te lang door met schoonmaken in huis totdat ik niet meer kan... heb dat eigenlijk wel op moeten geven, want mn vriend is er boos om geworden, hihi..! En hij doet nu echt wel veel.. Ik probeer gewoon om te blijven stofzuigen en de was enzo te doen, de wasmand mag mn vriend dan weer naar boven brengen en alles ophangen.. tillen moet ik ook laten..

Kan me voorstellen dat je zo'n vreemde in huis niks vindt, is denk ik de voor- en nadelen tegen elkaar afwegen en kijken waar jij je het beste bij voelt.. Lukt het echt niet, tsja, dan kan je het niet helpen toch en schroom dan niet om hulptroepen in te schakelen!! We zijn allemaal mensen, toch?

Veel succes, liefs, Samantha

ja weet het ook niet zo goed. ik had er een kunnen krijgen maar dat vond ik toch niks.. omdat ze gelijk al afbelde de eerste keer. vind het altijd zo van ja een vreemde in je huis..moet er eerst is ff overdenken.. tis misschien wel handig

Heey meid,

Eerst fijn dat alles goed is met jou en de kleine!! Ik mag as dinsdag weer op controle en heb dan ook meteen het bevallingsgesprek.

Ik zou het zelf ook niet zo snel doen hoor, een vreemde in huis halen.Ik heb een schat van een moeder en schoonmoeder die komen helpen met de grote dingen en mijn man kan ook wat dus ik heb het wel onder controle haha. Wat ik kan doe ikzelf en de rest doet mn man. Laatst heb ik de ramen gelapt. Daar ben ik van genezen want de volgende dag verloor ik gelijk weer wat bloed.

Maar je zit nu net bij huis toch? Ik zou het eerst even aankijken hoe het gaat nu je niet meer hoeft te werken, en lukt het niet dan iemand vragen/huren voor de grote dingen.

Liefs ciomama

Hoi, ik vind het zelf erg moeilijk om mensen te vragen om mijn huishouden te doen.
Doe alles heeel rustig aan. Ga niet alle kastjes aan de binnenkant doen. Alles alles op het oog maar netjes is.
Heb niet de drang dat alle plintjes enzo allemaal schoon moeten. Dus misschien scheelt dit wel

x yvonne

weet je dat ik makkelijker aan een vreemde vraag om iets te doen dan aan mijn schoonzus?
nu hadden we eerst een bekende maar die luisterde totaal niet, hele bleekfles in 1x op de wc, de bril is nog geel enzo
de onbekende bleek beter te bevallen, nu blijkt dat zij weer samenwoont met een bekende van mij dus toch beetje bekend spul in huis hihihi

probeer het gewoon en er reageren altijd meerdere mensen dus ik heb sollicitatiegesprekken gehouden en proefgedraaid, de beste en leukste gehouden

maar ja bij ons kan niet mijn moeder komen helpen en 1 schoonzus kan ook niet, andere wil wel maar die kan weer niet poetsen, ik word vermoeider van haar uitleggen dan zelf doen omdat ze gewoon niet zelf initiatief neemt of nadenkt. lief mens hoor dat wel
dus ik ben er heel blij mee, de vorige zwangerschap was ook een hele leuke meid die kwam maar die poetste toch stuk minder, deze keer hebben we echt geluk.
zou me niet verbazen als we als vriendinnen eindigen

nog een paar weekjes dames

Terug
Bovenaan