ok sweetsicca.. ja moet ff denken hoor mijn ma wil het ook wel komen doen. en ik heb zoiets al komt ze maar 1x inde week voor boven. even de bedden en stoffen en zuigen en mijn badkamer. de rest rommel je toch wel beneden. dus moet nog ff denken. heb er wel 1 gevonden eentje hier uit dorp stond op marktplaats heb gemaild en wacht ik nog op reactie. ze stond er op voor 10 euro per uur nou als ze dan 3 uurtjes komen moet te doen zijn dacht ik..
bij mijn vorige zwangerschap is vanaf een week of 37 mijn vriendin 3 x geweest maar die is zo ziekelijks schoon dat ze dan al gauw iets vies vind en dan zegt ze dat ook tegen een ander. ze maakt ook schoon bij haar tante en dan vertelde ze tegen mij hoe vies het daarr was.. kijk het is een hele lieve vriendin maar voor zoiets hoeft het dan niet voor mij hoor.. niet iedereen hoeft zulke dingen te weten..
bij mijn vorige zwangerschap is vanaf een week of 37 mijn vriendin 3 x geweest maar die is zo ziekelijks schoon dat ze dan al gauw iets vies vind en dan zegt ze dat ook tegen een ander. ze maakt ook schoon bij haar tante en dan vertelde ze tegen mij hoe vies het daarr was.. kijk het is een hele lieve vriendin maar voor zoiets hoeft het dan niet voor mij hoor.. niet iedereen hoeft zulke dingen te weten..