Op de bank met..............

A

Anoniem

Guest
Nou meiden,

Op dit moment zit ik op de bank met mijn teckel frits. Ik voel me hangerig en heb mijn meest lelijke huispak aan. Mijn haar hangt maar wat en heb een bleek gelaat. Op de televisie speelt een DVD van de serie 'sex and the city' en naast mij zitten allemaal rode duiveltjes met dozen Always en Aleve feminax in hun handen..............hé gezellig.....

DAT ZAL ZUIPEN WORDEN MET KONINGINNEDAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jeetje zijn ze dan toch nog geariveerd bij je pfff
maar uh koninginnendag is nog ver weg hoor. dan heb ik mijn volgende nod alweer gehad

Aaaaaaah ja, mijn NOD is de volgende keer precies op koninginnedag hahaahahah!

uh dan wordt het hopelijk niet zuipen, maar wel toosten met vruchtensap en alcoholvrijbier hihihi zou wel een mooie testdatum zijn.
de duivels hier doen de groeten aan de duivels daar
proost voor nu met een lekker wijntje stinkende franse kaasjes en veel toastjes met file en leverworst.

Proost meid!! Op een orange baby!! Jammer dat we niet zwanger zijn maar wel gezellig dat we samen op de bank zitten! Op naar de volgende ronde! Voor mij is dat dan (na de mk) ronde 4 en voor jou?

ronde 2 een miskraam gehad en nu ronde 5
hoe oud is jouw eerste kindje

Ha, hier nog een bankzitter met een kilo paaseieren en een zielig boek. Maar dames we gaan vol goede moed verder! (En voor mij morgen een heleboel wijntjes aan de bar!).
Geef je teckelkind een knuffel van mij.

Liefst appeltje

Terug
Bovenaan