Op de bank met..............

Ook ik heb net maar weer 2 dozen supertampons gekocht...lekker dan. Baal er stevig van. Ga vanavond ook lekker een wijntje (of 2)bij het eten nemen. Ik probeer maar verstand op nul te zetten, want van veel nadenken word ik een beetje kriebelig. We zien wel weer deze maand, hopelijk is man-lief te overtuigen om weer vrolijk verder te sexen zonder mutsje oid... Liefs Anna.

Ooooooooooo, wat shit! Maar hou de moed erin hoor! En een goeie fles wijn ook!
Liefs!

Ik zal de moed erin houden!! Jullie ook!!

Ja, Ias, het is mijn 1e na een miskraam met 2 maanden. Dit was in december vlak voor de kerst.

Ik heb al sokjes, en daar komen voetjes in, volmaakte voetjes.............hoe dan ook!

xxxxxxxxies

Zou je weleens willen zien hangend met je dode duivels hahaha. Maar de reden is natuurlijk enorm balen!!!! Nu op voor een (alcoholvrije) toast op koninginnedag! Ik heb nu met mezelf een deal gemaakt dat zolang ik nog niet zwanger ben ik elke vrijdag, om het weekend te vieren, een pistoletje filet american mag eten. Mmmmmm even heerlijk genieten!! Heb trouwens een lekker mix gevonden! (ben zelf niet zo van de wijn) malibu met cassis, ken(nen) je(jullie) dit al? Is echt heerlijk!!

Liefs ciomama

Heej
wel goed van ons he dat we toch nog zo positief zijn!
Ook ik zit met mn wijntje op de bank.. hou niet van cassis dus ga het niet proberen :)
Laten we onszelf maar lekker verwennen met biefstukken, kaasjes, wijntjes en filet!
Ben net bij een wokrestaurant geweest.. heb wel 8 stukken biefstuk gehad... vreselijk wat is dat toch lekker eten in zo'n restaurant.. helaas eet je altijd teveel :( had dat laaste beetje ijs niet moeten nemen... of die laatste biefstuk ;)

ah sjit, dat die duiveltjes met always eens wegvliegen op die always met vleugeltjes en voorlopig de 9 maanden niet meer terug keren!
puh!

Ik hoop zo voor je dat er oranjebitter bestaat zonder alcohol!
Sterkte meid de komende rode dagen en dan met goede moed en vooral veel plezier zorgen voor een prachtig wondertje voor de sokjes.

Dikke x

Terug
Bovenaan