op de buik slapen

die luchtdoorlatende matrasjes vond ik ideaal. Ik heb me daardoor nooit zorgen gemaakt als ze op haar buik ging liggen. Dan kunnen ze gewoon doorademen als ze met hun gezichtje in het matras liggen. Handig toch!
 
Hej MissyM,
is dat een aerosleep matrasje?
Ik was ff bij jullie aan het neuzen, kom van het zwangerzijn forum af!
Ik heb nl zo'n aerosleepmatras besteld.
 
Hallo,

Ik zou er zelf niet voor kiezen om de kleine in te laten slapen door naast mij neer te leggen of wat dan ook. Zo krijg je dat je kindje afhankelijk word van jou om in slaap te komen. En hij moet zelf in slaap vallen! een kruik kan nog wel maar niet jij als persoon.

groetjes moi
 
Onze zoon is nu 7 maanden maar was ook al snel een overduidelijke buikslaper. Wij hebben toen een Angelcare aangeschaft. Dat zijn twee sensormatjes die je onder het matrasje van het bedje legt, deze zijn verbonden aan een kastje die de beweging van de baby in de gaten houdt. Elke ademhaling wordt zo ook geregistreerd. Als er 20 seconden niets wordt waargenomen gaat er een soort van alarm af, eerst een korte pieptoon en als er langer niets wordt geregistreerd een doordringend piepgeluid. Het stelde ons gerust en het werkt prima. Het is nog nooit afgegaan, ja alleen als je het vergeet uit te zetten als je de kleine uit bed haalt.
Yvonne
 
Terug
Bovenaan