Op de camping (foto's)

Hoi Fonske, de caravan staat in Zevenhuizen. Dat is tussen Zoetermeer en Gouda (Bij de Rottemeren) Vlakbij de snelweg, dus makkelijk aan te rijden.
Voor Wilfred ook makkelijk want die rijdt er een half uurtje over van zijn werk naar de camping!
Nu maar hopen op nog een paar mooie dagen........

Groetjes van Cissy

Cissy, dat ziet er heerlijk uit!!! Super leuk voor Fabio op de camping. Ennuh, erg karig is het niet, die keuken ziet er best ruim uit, toch? Heerlijke tuin ook. Je schrijft voor de kids, heb ik iets gemist? Stijn en ik zijn nog steeds voornemens een keertje langs te komen maar nu wordt het moeilijk kiezen waar... Geniet lekker, meestal heb je de maand september nog heerlijk weer!!! Liefs.

Ohhhh wat leuk!!!!!!!!
Krijg er ook helemaal zin in om een caravan te kopen als ik het zo zie.
Heerlijk even weg, even de boel de boel laten.

Ik wil ook!!!!!!!!!!!!
Ik ga werner maar even hier warm voor maken haha

Liefs Ilse

Haha Toulouse is de enige die heeft opgelet! Ik schreef idd de kidS, ik dacht even kijken wie er hapt: met kids bedoel ik Fabio en Rico, onze Rottweiler. Dat is voor ons ook een kind....voor hem is het ook heerlijk om de hele dag buiten te zijn!

Groetjes van Cissy

Nee, hoor. Het was mij ook al opgevallen. Maar ik weet ook dat je ooit heb geschreven dat Wilfred zich heeft laten 'helpen' Dus ik dacht aan neefjes of nichtjes.

Maaruh.. een Haags onderonsje in Zevenhuizen lijkt mij ook wel wat hoor!

Terug
Bovenaan