Op de fiets? ja of nee?

Niek (7 maanden) kan sinds een paar weken zelf gaan zitten en kan een hele lange tijd zelfstandig zitten spelen. Ik durf het nu dus wel aan om met hem te gaan fietsen, maar het is er nog niet van gekomen. Ik ben heel benieuwd hoe hij het vindt!

Bij onze oudste hield ik de eerste tijd wel rekening met welke weg ik nam. Zoveel mogelijk asfalt, bij drempels/afritjes zijn hoofd nog extra ondersteunen en max 15 minuten achter elkaar fietsen.

Sofie is nu ruim 8 maanden en al een hele tijd zelfstandig zitten. Wij hebben al een aantal keer rondjes in het park gefiets en naar familie enzo! Maaruh wat een vreselijk verhaal zeg....

Idd een vreselijk verhaal.

Vivienne is nu 7 maanden en kan sinds kort los zitten. Haar nekspieren zijn wel erg stevig aangezien ze haar hoofd altijd optilt (ze wil niet liggen) en in de kinderstoel gaat het goed. We zijn nu 2x naar het winkelcentrum hier in de buurt gefietst en dat ging heel erg goed dus ik durf het wel aan om met haar korte afstandjes te fietsen.

Nou! Afschuwelijk!

Chris gaat nu sinds een maand mee op de fiets, hij kan al heel goed zitten spelen en sinds vorige week kan hij ook zelf gaan zitten (als zijn neus de goede kant op staat hihi)

Weet nog niet, we hebben een fietskar met een babyschelp en dat is wel zo makkelijk. Alleen Hanna's benen zijn zo lang dat ze er van voren uit steken. Dus ik zat er wel over te denken om haar eens in het stoeltje mee te nemen voor de korte ritjes naar de creche

Terug
Bovenaan