op de fiets

Hoi meiden,
Ik ging net even op de fiets naar de bieb, maar dat is geen pretje op het ogenblik! En dan te bedenken dat er vrouwen zijn die zich vrijwillig een cup D laten aanmeten!
Ik weet nog steeds niet waar het goed voor is..... word ik weer ongesteld en is dit het zoveelste 'grapje' van mijn lijf, of ben ik nu eindelijk eens een keer zwanger????
Tja, dat weten jullie natuurlijk ook niet, maar ik moest het even kwijt!
Liefs, el.

Hoi El,

wachten duurt lang he? die onzekerheid maakt je gek. Ik zit ook in afwachting en ik ben nog nooit zo vaak naar de wc geweest als vandaag! Ik geef het vele water drinken maar de schuld tegenover mijn collega's. Heb je ook andere klachten? Ik heb een gevoel alsof ik ongi moet worden, maar ja, dat schijnt ook normaal te zijn in de eerste weken van je zwangerschap. Schiet je nog niets mee op! Ga je morgen testen????
Spannend hoor, ik duim voor je!!

Groetjes,
Anne

Hoi Anne, ja zwanger worden is toch vooral wachten. Wanneer heb jij je nod? Ik eigenlijk maandag pas maar ik heb eeb test die al postief kan zijn tien dagen na de bevruchting, dus ik ga het morgenochtend proberen (langer hou ik het niet uit dit keer). Nee heb je, ja kan je krijgen!
Ik heb het idee dat ik alle klachten al een keer langs heb zien komen, maar ik ben zelfs nog nooit over tijd geweest! Die enorme borsten zijn echt nieuw voor me. Verder heb ik ook een ongi-gevoel in mijn buik maar ik verbeeld me dat het lager zit dan normaal dit keer. En de laatse week zegt iedereen ineens dat mijn haar zo leuk zit. Haha, maar dat hoort juist weer niet bij zwanger zijn toch?!

Nou, morgen meer nieuws (hopelijk goed nieuws)!
liefs, el.

Hoi El

Ga hier maar even verder met ons verhaal. Nee dat sommigen zo graag zulke borsten willen. Ik ben blij met hoe ze nu zijn hoeven echt niet groter. Dat gewicht moet je ook allemaal maar mee zeulen. Over elk schouder een, haha.
Dus we gaan echt super gelijk op. Spannend. Hopen maar dat het voor ons beiden dan raak is. Vandaag weer werken. En nu weer vrij. Slaat ook nergens op, maar ja. Vanochtend was ik echt misselijk en deze dag nog een paar keer. Ik snap er niets van. Ik durf bijna niet te hopen dat het echt zo zou kunnen zijn. Wanneer ga jij testen?
Vanavond nog even opruimen bij de bouw en morgen beton storten. Nu gaat het echt beginnen. Dus het moet wel raak zijn, want anders niet veel tijd om te klussen. Ja, moet het op de bouw tussen de bedrijven door even gebeuren.
Moet maar niet. Ik zal ook even naar de bieb. Ben benieuwd hoe je je voelt verder.Misschien tot straks.

Liefs janna nienke

Hoi El,

Wat spannend, El! Ik hoop zo dat het raak is voor jullie. Heeft je man alleen voor niks in een potje gew...., haha! Ik heb ook het idee dat iedereen kan zien dat Pamela Anderson mijn grote idool is qua borstomvang. Op mijn werk hebben wel 3 collega's vandaag gezegd dat ik er anders uitzie. Gelukkig had ik mijn haar los hangen en kon ik het daar op gooien (normaal altijd staart/vlecht). Maar eigenlijk ben ik een beetje bang dat ze 'dat andere' aan me zien. Je hebt van die vrouwen die het bij wijze van spreken kunnen ruiken dat een ander zwanger is. ik hoop dat ik het nog een tijdje verborgen kan houden. Ik was vanmiddag even bij de da en moest grote moeite doen om niet iets leuks voor 'knikkertje' (zo heet 'ie voorlopig) mee te nemen. Ik heb met mezelf afgesproken niks te kopen tot ik het hartje heb horen kloppen. En met moeite heb ik me daaraan gehouden!
Vanmiddag weer naar de tuintjes geweest. Was erg leuk en we hebben geoogst: sla, radijs en peterselie. Nu weet ik wel dat je de sla heel goed moet wassen als je zwanger bent in verband met toxoplasmose. Ik weet alleen niet zo goed of ik dat dan toch vertrouw. Wat zou jij doen?

Als je morgen gaat testen laat je het wel snel weten, he? En denk er wel aan: als je negatief test kan het ook gewoon zijn dat je toch te vroeg was!

Liefs Kiki

Hoi Kiki, wat een zelfbeheersing zeg! Ik moet altijd direct iets kopen als er iemand zwanger is. Laat staan wat er gebeurt als ik zelf zwanger ben! Ik moet overigens ook altijd direct iets kopen als ik zelf niet zwanger ben, nu heb ik bijvoorbeeld een paar troost palladiums aan!

Ik was de sla blaadje voor blaadje, nog voordat ik het snij (ik eet bijna iedere dag sla, want ik ben niet zo dol op gekookte groente), dan kan je het met je handen 'schoonvegen'. Op sla uit jullie tuintje zit in ieder geval geen gif neem ik aan (ik was het eigenlijk voornamelijk voor het gif) maar ja, toxoplasmose dat kan natuurlijk ook....

Ik laat het zeker even weten hoor morgen! En ik ga er ook vanuit dat negatief nog postief zou kunnen worden (maar voor een tweede test wacht ik dan in ieder geval tot dinsdag, als het nog nodig is.....).

Zorg je wel goed voor je zelf nu je alleen bent?

Hoi Janna Nienke,

Ja joh, spannend hè. Ik ga morgen testen hoor, ik hou het niet langer uit! Ik ben trouwens helemaal niet misselijk, maar wel wat duizelig af en toe (als ik snel opsta en net ook toen ik de trap opging....) Ik heb dus alleen die mega-borsten, maar at is welzat vind ik eigenlijk.
Ik ben de hele week vrij, moet nu even eten gaan koken.

Ik 'spreek' jullie straks wel weer!

liefs, el.

Hoi El,

Ik heb je een mailtje gestuurd en ik snap nu heel goed wat jij met je eerst alinea bedoeld, haha!
Heb je ook al op de maybe gespuugd vanmorgen? Ik heb ook van die duizelingen, dus wie weet...
Ik zorg altijd al goed voor mezelf (qua voedsel), maar nu helemaal. Heel gezond allemaal: groente, fruit, nog meer melk dan anders. Ik heb altijd een hekel gehad aan brood (mijn moeder heeft wat strijd moeten voeren om een 1/2 boterham tussen de middag naar binnen te krijgen bij mij), maar nu vind ik het veel minder erg: ik eet er met gemak 3 tussen de middag! Ontbijten lukt me nooit zo, wat droge crackertjes of een evergreenkoek. Ik drink nu ook veel minder thee en meer water, omdat de opname van ijzer geloof ik verslechterd door teveel thee. Zo zie je maar, ik heb alles voor kleine Knikker over!
Tot gauw, liefs Kiki

Terug
Bovenaan