op de fiets

Hoi Kiki, wat leuk, je stond op het antwoordapparaat! Ik was even weg en mijn lief dacht dus:Wie is dat nou weer?? (die telefoon gaat niet over, maar je hoort het wel als er iemand inspreekt) Haha, ja, dat heb ik dus altijd bij net zwangeren!

Ik heb van de week op de maybebaby gespuugd, maar toen zag ik alleen wat vage wolkjes. Ik zal het morgenochtend nog eens proberen (nadat ik de test heb gedaan, die gaat voor natuurlijk!).

Ik drink de laatste week bijna alleen nog water, iets anders heb ik helemaal geen trek in.....o jee, da's ook een verschijnsel natuurlijk!!
Ik heb een broodbakmachine (erfenisje uit mijn vorige leven: toen woonde ik op een eiland) en ik maak heeeeeel lekker brood hoor! Daar kan geen brood van de bakker tegenop, dan lust je er zeker wel drie tussen de middag! Ik eet 's morgens yoghurt met muesli, dat stamt nog uit de tijd dat ik het streepjesdieet deed, maar da's toch ook wel gezond.
Ik probeer in ieder geval al een paar maanden gezond te eten, maar ja er zijn van die valkuilen.... chocola en zoetigheid (negerzoenen, m&m's). Daar krijg je blijkbaar eeeeenoooorme borsten van, haha!

Weet je wat ik net gedaan heb??? (Nee natuurlijk niet) Ik heb via marktplaats een popcornmachine gekocht. Ik had er een te leen op de meesters en juffendag en dat was een groot succes (de hele klas heeft zich ongans gegeten aan de popcorn en het zakje van 2,49 euro was half leeg). Nu heb ik voor 20 euro een hele nieuwe gekocht. Lachen joh, marktplaats (ik ontdek iedere keer weer iets nieuw op het internet)

Liefs, el.

Hoi El,
O heerlijk lijkt me dat een broodbakmachine. Helaas is onze keuken daar veel te klein voor...Zo'n popcornding zou voor mij ook heel slecht zijn!
Ik vind het helemaal niet zo erg om niet te snoepen. Als ik af en toe iets neem heb ik er halverweg al weer genoeg van. Erg makkelijk: je valt ongemerkt af en het duurt langer voor mensen kunnen raden dat je zwanger bent.
Je mag zo'n brood van jou ook wel een keer in een doosje stoppen en opsturen hoor, hihi!
Slapen ging afgelopen nacht niet zo goed. Kwam doordat ik aan van alles moest denken rondom Knikker. Dan baal ik van mezelf maar ik kan er ook niks aan doen. Normaal vind ik het geen probleem om alleen te slapen. Die nare dromen als ik wakker word zijn gelukkig weer weg en dan vind ik het niet erg meer om te gaan slapen.
Ik ga zo sporten! El, ik zal morgen aan je denken, ben heel benieuwd!
Moi en Janna Nienke, ik spreek jullie morgen weer!

Liefs KIki

Hoi Kiki, weet wwar je aan begint hoor, met zelfgebakken brood! Ik weet zo al vier mensen die gelijk ook zo'n apparaat hebben gekocht toen ze mijn brood hadden geproefd. het meel ervoor kun je alleen kopen bij de Makro, dus ik heb in tweede instantie weer een mannetje uitgezocht met een eigen bedrijf (anders kan ik geen lekker brood meer bakken, haha!). Maar ik ga het niet opsturen hoor, ik kom het wel een keer brengen. Ik heb toch steeds meer het idee dat we elkaar nog wel eens gaan ontmoeten.
Die popcornmaker heb ik voor op school gekocht hoor, dat zou voor mij ook niet goed zijn zo'n ding thuis!

Moi en Janna Nienke, waar zijn jullie?? Nog steeds op visite en aan het bouwen zeker? Janna Nienke, ik heb een vraag van jou beantwoord op het zwanger worden forum. Haha, we zijn weer lekker aan het zwerven met z'n allen hè.

Nou, ik ga even Forensic Detectives kijken, m-m-m-m-m-morgen horen jullie weer van me (zo voel ik me als ik aan m-m-m-m-morgen denk!)

Liefs, el.

Hallo

Ja. inderdaad op de bouw. Maar mijn beste vriendin kwam kijken dus ook nog een uur geklets. Kon mijn mond niet houden dat ik zondag mijn NOD heb. Ze vond het ook erg spannend. Wat een verhalen typen jullie weer, zeg. Jeetje als ik jullie zo hoor praten over dat gezond eten dan mag ik nu ook wel eens beginnen. Vooral die chocola mogen ze dan wel weg halen uit alle winkels. Ik kan er gewoon niet van af blijven. Dus morgen echttesten. Ik wacht maar gewoon af. en zie volgende week wel. Zaterdag zouden we naar het voetballen in Amsterdam, maar aangezien ik waarschijnlijk ongi wordt maar afgezegd. Hopelijk niet natuurlijk, maar al voorzorgsmaatregelen getroffen. He jacob moet achter de computer. Staat achter mij te dartelen. Dus tot morgen. En el ik zal aan je denken morgen.

Liefs janna nienke

Ik heb totaal geen behoefte aan dat soort dingen. Als ik snoep/chips pak vind ik het niet eens echt bijzonder lekker om te eten. Wie weet krijgen jullie dat ook binnenkort...
Heb net gesport en het aan mijn trainer verteld waarmee ik op maandag altijd pilates doe. Ik doe dat samen met een vriendin die nog van niets mag weten, maar aangezien ik zulke zere borsten heb kan ik bepaalde oefeningen niet meer doen. En om te voorkomen dat hij er een of andere opmerking uitknalt... Hij gaat me nu seintjes geven bij oefeningen die te zwaar zijn voor zo'n zwangere huismus als ik, wel een prettig idee!
Ik ga slapen, val om van vermoeidheid!
Liefs Kiki

Nou ik hoop dat ik straks geen trek meer heb in chocola. Puisten schieten nu ook uit mijn hoofd. Wat is dat trouwens voor sport? Heb vanacht ook over jullie gedroomd. Weet niet meer precies wat, maar ging in ieder geval over baby's.
Jacob heeft gisteren ook nog even mee gelezen. Vond het leuk dat we zo met elkaar konden praten. Volgens mij was hij allang blij dat hij al die verhalen niet hoeft aan te horen, haha.
Ik ga zo maar even eten. Kom misschien vanmiddag nog wel een keer langs zweven.

Liefs Janna Nienke

Terug
Bovenaan