Op de gang?

bij ons pakt ilse zelf het stoeltje als ik zeg dat ze op de gang moet.
dit is na drie keer waarschuwen. als ik de deur dicht doet is het weer brullen.
ze loopt dan door de gang heen.als ik de gagng op kom gaat ze snel zitten.

ze weet wel waarom ze er zit.
ik ga voor haar zitten en leg uit waarom ze straf heb. dan een knufel en het is weer goed.
daarna het er niet meer over hebben.

groetjes henny
 
Vandaag wel een grap met onze jongste (2jr3mnd). We waren op visite bij mijn vriendin en ze had al diverse lekkere dingen gehad, dus ik zei dat het klaar was en ze niet meer mocht. Mevrouw ging drama schoppen, dus ik zeg: als je niet stopt met  zeuren ga je maar op de gang, hier is ook een mat (thuis moet ze ook op de mat). Dus ze loopt weg en ik kijk eigenlijk niet goed waar ze heen gaat. Dus even later vraag ik waar ze is, staat ze poeslief op de mat !
 
Hallo,

onze Luuk kan er ook wat van. Ik waarschuw maar 1 keer en dan moet ie in de hoek met zijn handen op de rug en zijn gezicht naar de muur. Ik het begin zette ook ik hem in de gang maar ging heel gezellig met de mat zitten spelen. Luuk moet ook naar   gelang zijn leeftijd blijven staan nu dus 2 ½ minuut.
Ben ik zaterdag bij de bakker, heeft hij een grote mond tegen me. Hij had die ochtend al in de hoek gestaan voor een grote mond. Dus ik zeg bij de bakker dat hij niet zo'n grote mond moet hebben, wat zegt hij':"Hier hebben ze ook hoeken".Ja dat zeg ik zelf ook als we ergens zijn waar iets doet wat niet mag. Het zal wel weer over gaan net als al die andere fases.

Groetjes Miranda
 
Terug
Bovenaan