op de helft....

We komen er nu allemaal dichtbij hè. Op de helft alweer van onze zwangerschap (voor sommige bijna dan). Jeetje wat gaat de tijd toch snel.

Ik droom nu ook steeds over de zwangerschap en de bevalling. Ik had van de week gedroomd dat ik was bevallen van een kind van 9 kilo! Gelukkig kan dit niet echt, haha.

Zien jullie op tegen de bevalling? Ik kijk er nu wel anders naar dan bij mijn eerste. Gewoon omdat ik toen niet wist wat ik moest verwachten en ik nu wel ongeveer weet wat ik kan verwachten (geen een bevalling is natuurlijk het zelfde).

Hoi Dittie,

Ik heb geen idee wat ik kan verwachten maar maak me er eigenlijk absoluut niet druk over. Ik denk er wel wat vaker over na dan in het begin maar dat is het dan ook.

Valt me sowieso wel op dat ik me om alles niet zo druk maak, het glijdt allemaal wat makkelijker van me af haha!

Groetjes

Ja vandaag zijn we hier ook op de helft. Ik kijk op zich niet echt op tegen de bevalling maar goed een tweeling zwangerschap is natuurlijk weer heel anders he?? Weet absoluut nu niet wat ik moet verwachten met de bevalling van 2 kindjes. Zou je dubbel zo veel pijn hebben enz.. Ik laat het gewoon over me heen komen denk ik maar steeds. Morgen een leuke dag. We hebben de 20 weken echo dus ben heel benieuwd want in totaal omdat het er 2 zijn duurt de hele echo ongeveer een uur bij elkaar waarschijnlijk nog iets meer.

Liefs
Kristel

@ Kiron: Je moet je er ook niet druk om maken hoor! Het gaat allemaal wel vanzelf. Ik droom er alleen allemaal van. Maar ik zie het vanzelf wel weer hoe het gaat verlopen.

@ Mama van 3: jeetje, ja daar had ik nog niet eens aangedacht, hoe zal dat gaan als je een tweeling hebt. Lijkt me ook weer een hele andere ervaring ja. Meestal zijn tweelingen wel kleiner, misschien gaat het nu zelfs wel makkelijker, haha.
Wel leuk dat je morgen zo lang naar je kindjes kan kijken hè. Ik moet nog wachten tot vrijdag. Heb er ook zo'n zin in.

Morgen op de helft:)
Maak me niet zo druk om de bevalling laat het allemaal op me af komen , zal er toch uit moeten ;)
ik denk er wel overna maar maak me er niet bang voor ofzo.
Af en toe wat te nuchter volgens manlief , als ik dan weer eens zeg da miljoenen het voor gedaan hebbe en ik dit ook wel moet kunnen ,
ach ja druk maken heeft ook geen nut denk ik.

@ Kiron: Ik ben erg benieuwd, was alles goed? Was het leuk?

@ Debbiej: ja en ze zeggen altijd: er is er nog nooit een blijven zitten ;) Komt ook allemaal wel goed. Over nadenken doet iedereen wel, maar druk maken heeft geen zin hè.

Afgelopen vrijdag waren we op de helft ja, gaat echt heel hard vind ik. Met de bevalling hou ik me nog niet zo bezig. Morgen gesprek met m'n baas om verlof e.d. te regelen. En het kamertje is bijna klaar.
Het is zo leuk geworden.

Terug
Bovenaan