Op de valreep een december Mama!!

Hallo dames,

Ik mag me hier ook melden, 31 december ben ik uitgerekend dus net aan!

Op het forum 'zwanger worden' heb ik een tijdje mee gelezen en geschreven (onder de naam Mimi) wilde niet gespot worden door vrienden/ bekende enzo ;)

Ik ben nu 9 weken zwanger van mijn eerste kindje en krijg volgende week mijn eerste echo, vind het erg spannend en lijkt me leuk om zo nu en dan wat te posten en te lezen hoe jullie het ervaren!

p.s. Ik heb heel erg het gevoel dat ik zwanger ben van een tweeling..... Misschien omdat de vader van mijn vriend een tweeling is en het een generatie overslaat... Zijn hier ook tweeling mama's?

Groetjes en Liefs,

Nelleke

Gefeliciteerd. Altijd leuk een tweeling. Echter een eeneiige is een toeval in de natuur ( zeggen ze, maar ikhoordat het soms wel vaak in een familie voorkomt) en tweeeiige ligt bij de moeder. Maar meid het kan altijd. Het is heel bijzonder om 1, laat staan 2 wondertekens in je buik te hebben. Bij ons in de familie komt het erg veel voor, allemaal via de vrouw.

31 december, dat wordt dus nog spannend. Wordt het 2012 of 2013. Ik wens je een hele goede zwangerschap en laat snel weten na je echo wat het gaat worden, je maakt me namelijk wel nieuwschierig. Vaak kloppen voorgevoelens. Spannend............

Hihi, nou het is grappig want ze zeggen dat een eeneiige tweeling niet erfelijk is, maar mijn een kennis van ons was zwanger van een tweeling en haar oma was ook een eeneiige tweeling.... Achja misschien wel toeval! ;)

Ik vind het súper spannend, en is het echt zo dat je voorgevoel vaak klopt? Oh god ik zeg nu al tegen m'n vriend en familie van 'ja misschien worden het er 2'. Iedereen zegt ja daaaaag doe niet zo gek! Haha, zul je straks zien bij de echo, dat zou echt heel grappig zijn!

Maar als het er 1 is ben ik natuurlijk ook dolgelukkig hoor!!
Nog 1 weekje, ik laat uiteraard meteen weten hoe of wat................. =D

xx

Oja ik dacht ook zwanger te zijn van een tweeling, omdat ik heeeeeel vroeg posi testte en omdat mijn buik groeit als kool!

Maar het is er toch echt maar eentje!

Terug
Bovenaan