Op de valreep een december Mama!!

Nelleke, van harte en welkom hier! De club wordt alleen maar groter dus dat is een goed teken. Geniet ervan en wie weet heb je wel gelijk en krijg je een tweeling!

Hey meid,

Gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom bij de club! Ik ben op zwanger van een 1-eiige tweeling! :)
Ik ben zelf van een tweeling (2-eiig), de oom van m'n moeder was een tweeling, de vader van m'n man een 1-eiige tweeling en m'n man z'n opa ook. Maar bij mij is het niet de 'erfelijke' factor want wij zijn na 2 jaar zwanger geraakt via IUI en ik had ten tijde van de inseminatie maar 1 eitje, dus bij ons is het echt een wonder! Ook zitten ze in 1 vruchtzak wat bij maar 1% van de tweelingen voorkomt (heb ik me laten vertellen)

Ik teste 5 dagen voor nod al positief en m'n buik groeit ook snel..... (Ben zondag 14 weken) Hoeft niets te zeggen maar toch....Het zou voor jullie ook fantastisch zijn. Ik kan me nu al niet meet voorstellen hoe het is zonder onze twee ukkies. Wij weten 19 Juni het geslacht. (2 jongens of 2 meisjes)
Wij dachten ook al heel snel, het zijn er twee....mede doordat ik me al heel snel flink beroerd begon te voelen.

Nou meid, het is een heel verhaal geworden. Hihihi!
Succes!

Liefs Lynn.

Hoi,

Welkom. Ik ben net als Lynn ook een tweelingmama in wording, zeer waarschijnlijk twee-eiig, want verwekt via IUI. Ik wilde altijd heel graag een tweeling, leek mij superleuke, maar dat ga je natuurlijk niet vertellen. Ik had wel een voorgevoel dat het er twee waren, maar ik had ook wel een grotere kans vanwege de IUI. Ik hoop met je mee, ik vind het zooooo leuk dat het er twee worden. De dubbele misselijkheid neem ik op de koop toe....

Doublemum

Terug
Bovenaan