op de weegschaal,en schrok me kapot

A

Anoniem

Guest

hee dames

ja ziet het al ik ging net op de weegschaal staan en 70kilo dus in totaal ongeveer 8kilo aangekomende gehele zwangerschap
voor 3weken terug woog ik bij de vk 67,8 en nu al 70kilo niet normaal word dus minder eten he haha
hebben jullie dit ook al of ben ik de enige?

groetjes patricia

He Patricia,

ja, het kan hard gaan he?! Ik was vorig weekend in 1 weekend tijd 2 kilo aangekomen!!! Op zaterdag 1 kilo en op zondag nog een kilo!!! Aaaaargh!!! Sindsdien staat het gelukkig wel weer stil maar het is nu wachten op de volgende "groeispurt"
Het totaal staat nu op 4, dat valt op zich wel mee voor ruim 27 weken, maar ik weeg dan ook wel iets meer dan 70 kilo. Veel meer zelfs.

Nou, we wachten het wel af. Het is in het belang van het kindje, moet je maar denken...
Groetjes, Jose

hoi,
ik zou me niet te veel zorgen maken over je gewicht hoor!
ik ben tijdens m'n eerste zwangerschap   14kg   aangekomen ongeveer (dwz van 50 naar 64) dat leek me echt veel, maar het schijnt vrij normaal te zijn. nu ben ik nog maar 6w 4d ver dus nog niet echt veel gewichtstoename.
die kilo's zullen er na de bevalling wel terug afgaan hoor.

jasm.

Bij mij ging het ook heel snel in het begin..
Er zat ineens in totaal 9 kilo bij aan, maar nu ben ik in 4 weken tijd maar een halve kilo aangekomen..

Ze schatten het bij mij ook idd op 12 tot 14 Kilo in totaal, het is mijn eerste..

Ik heb nog 6 weekjes te gaan... :D

xx Annelies

haha!!
Ik ben inmiddels al 17 kilo aangekomen! Maar... moet zeggen dat ik het goed kon gebruiken omdat ik nogal aan de 'dunne' kant was!!

Ben nu net 25 weken dus ben benieuwd wat er nog meer bij aan komt hihi!!!

Groetjes @nnie

Voor mij ging het ook hard. Ik ben nu in totaal 15 kilo bijgekomen.
Ik ben nu 31 weken en 2 dagen.

Eens kijken waar de eindteller straks op uit komt.

Na de bevalling (en een tijdje rust) ga ik toch goed lijnen hoor

groetjes
talke

Hoihoi,

wees gerust: het wordt nog veeel meer!!!
Was voor mijn zwangerschap 60kilo; nu op het einde weeg ik 80!!! kilo!
Ben dus 20kilo aangekomen: bij mijn zoontje in totaal maar 14kilo....
Hoop dus dat mn kleine snel besluit te komen: mn benen kunnen niet veel meer gewicht dragen...

Liefs Nika 40w1

Zucht....wat is iedereen lekker licht zeg. Ik woog voordat ik zwanger werd ongeveer 120 kilo! Ben ik absoluut niet blij mee want ik weet gewoon dat het niet gezond is. Nu 7 weken verder zal ik wel zwaarder zijn gezien het feit dat ik een paar weken niet heb kunnen werken door mijn rug. Zie tegen het bezoek op van de verloskundige, ben zo bang dat de weegschaal mijn gewicht niet haalt. Gelukkig heb ik mijn lengte wel mee, ja klinkt dom. Maar ben gelukkig  niet zo 'propperig' dik.

Ik las trouwens dat iemand het hier over had of onze werk het al wist? Ja, bij mij wel. En ik ben bang dat je nu ook niet meer over mijn buik heen kan kijken dus valt niks meer geheim te houden hahaha. Eerder kon ik mijn buik nog wel inhouden maar lukt niet meer, grrrr...Bij mijn eerste zw was ik 30 kilo aangekomen, oeps....en de tweede stukken minder, eigenlijk niks bleek toen de kleine was geboren en dat wil ik nu ook zo graag houden. En dat zal me lukken ook.  

Groetjes Gerda

Terug
Bovenaan