op de weegschaal...

Gister stond ik op de weegschaal. Dat is hard gegaan,schrok ervan al 15 kg erbij. Zijn jullie ok al veel kgs aangekomen?

Nope, ik niet, eerst 3 kg aangekomen, nu inmiddels 2kg aangekomen.... ben in 2 weken tijd 1 kg afgevallen. Dus sta nu op + 2 kg. De kleine doet het goed gelukkig dus snoept lekker alles bij me weg ;) Nu de 27 weekjes voorbij dus ben benieuwd hoeveel er nog bij gaat komen.
Na onze zwangerschap zal het er vast weer af gaan :-D

Ik ben nu vanaf het begin 8,5 kg aangekomen. Maar ik loop ten opzichte van jullie qua tijd nog iets achter, want ik ben nu bijna 27 weken. De vorige keer ben ik meer dan 30 kg aangekomen, dus ik hoop dat het zo door gaat en er dus niet al te veel meer bij gaat komen...

Ik ben nu 28+3 en ben in totaal 8,8 kg aangekomen. Moet wel op gaan letten nu van de verloskundige, ben de afgelopen 3 weken maar liefst 1,9 kg aangekomen.

Maar vergeleken bij mijn eerst zwangerschap valt het reuze mee daar was ik bijna 30 kg bij aangekomen in de totale zwangerschap, denk dat ik dat dit keer niet ga halen hahaha. (hoop ik ook anders krijg ik het straks nog heel zwaar aangezien ik er nu in ieder geval na de bevalling al 30 kg af wil hebben ik had namelijk al overgewicht)

Ben nu 7 kg aangekomen.

Houd het nu een beetje bij, want mocht er iets gebeuren dan willen ze het weten voor de anesthesie vertelde de verloskundige laatst dus nu heb ik een briefje in mn dossier gestopt met dat soort dingen erop

Terug
Bovenaan